U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 22 sierpnia 2022

Góra Chełm

 Widok tejże górki towarzyszył mi od najmłodszych lat. Przez jakiś czas mieszkałam w pobliżu. Ciągałam wszystkich fajniejszych znajomych, którzy mnie odwiedzali, na jej drugą stronę. Ładny kawał spaceru przez lasy, łąki i pola. Ale i wtedy bardziej skupiałam się na maleńkiej wioseczce, która tam sobie jest. Dopiero w ostatnich latach odkryłam, co Góra Chełm kryje. Rezerwat przyrody. Jego część wyłączona jest z możliwości legalnego penetrowania. Ze względu na uszkodzenia. Jeszcze większe, niż kiedy zaglądaliśmy tu ostatnio.

    

...ale Ania z Zosią wlazły:

 
Tor przeszkód czyli ścieżka rezerwatu:

 
 

   Dozwolony zielony szlak i ścieżka dydaktyczna:

  
  
 
 

11 komentarzy:

  1. Dobrze, że nie Hania z Zosią, bo się już zaczęłam lękać, gdzie te moje dziewuchy się szlajają i drzewa dewastują 😉.
    Piękny las, piękna ścieżka... gdzieś, coś mi się obiła o uszy Góra Chełm (pewnie u Ciebie na blogu 😎), ale jeszczem tam nie była. Może jesienią 🍂🍁.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, u mnie na blogu nie wspominałam jeszcze do tej pory. O dziwo ;) Mało znane i mało turystyczne miejsce. Takie, jakie lubię najbardziej.

      Usuń
  2. Ładny ten Chełm, taki dziki, na niektórych zdjęciach przypomina dżunglę, albo las deszczowy😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Góra Chełm to jak wioska Wieś albo miasto Gród, bo przecież po staropolsku chełm to góra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie potraktowano nazwę po młodopolsku :)

      Usuń
  4. Hahahah Agnieszka też by wlazła. :D Ślicznie tam, zdecydowanie, bym tam polazła. Lubię posty pełne natury, bardzo mnie odprężają. Pozdrawiam cieplutko, pięknego dnia Ci życzę. :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się zachęcająco, jak będzie okazja zapewne odwiedzę to miejsce, gdyż lubię takie dzikie tereny. Cieszy mnie, że i inni czują się w takich terenach dobrze.

    OdpowiedzUsuń