U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 25 sierpnia 2022

Wy obrażona

 Wszyscy jesteśmy dla siebie wyobrażeniami. Cytat z zasłyszanej rozmowy. Nie można trafniej. Sedno międzyludzkich nieporozumień. Wy obrażeń... Bołękitno-niebieski ałtfit w sivkostylu. Taki, powiedzmy, folko-boho-punk 🌀🧿🌐 

 
 
 

23 komentarze:

  1. Tak na tych zdjęciach wyglądasz, jakbyś pokazywała: JESTEM Z SIEBIE DUMNA. Bardzo mi się to podoba. Wyglądasz, jak zawsze super, zdjęcia klimatyczne, masz w sobie coś wow, myślę, że fajnie się robi Tobie zdjęcia, ciekawa z Ciebie modelka, jak na moje oko. :) Uściski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to są właśnie te wyobrażenia. Nie ma we mnie dumy osobistej ;) Ale Twoje słowa są cudowne i sprawiły, że zachciało mi się być taką, ja piszesz 💙

      Usuń
  2. No...Trochę jakby obrażona, a trochę wyobrażona ;)
    Czyli prawdziwa baba:D Zresztą chłopy nie inne ;)
    Fajna ta bombowa kieca! Delikatny haft bluzki super do niej pasuje.
    Całość typowo Sivkowa:D

    OdpowiedzUsuń
  3. luzik guzik, nic dodać, nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze wyglądasz pięknie:)))super Ci w takiej fryzurce:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze wyglądam, ale zawsze się czuję ;) Dziękuję. Fryzura niewielu się podoba 👽 ;)

      Usuń
  5. Piękne odcienie niebieskości; jest Ci w nich do twarzy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia jak zawsze klimatyczne!
    Wyobrażenia bywają mylące, a obrażenia.... no cóż... nie pomagają, szczególnie te faktycznie wyimaginowane....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze wyobrażenia na temat innych ludzi zawsze są mylące. Patrzymy na innych przez pryzmat samych siebie. A to ślepa droga do poznania ;)

      Usuń
  7. Pozdro siostro, super fotki i nowa Ty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha... jakże trafny cytat!!! Ale podsuwa mi myśl, że w związku z powyższym, nie należy zbytnio przejmować się osądem innych... i tak zawsze będzie... sprzeczny z rzeczywistością.
    P.S. Super błękity 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W OGÓLE nie należy się przejmować osądem innych. Niektórzy w nadmiarze nadają sobie prawo do oceniania - szkoda, że zazwyczaj nie siebie ;)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobre połączenie niebieskości odzieży z tłem. Prosto i monochromatycznie acz "chwyta za oko" :) Lubię niebieski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło ważnym elementem u mnie. Kluczowym - bym powiedziała ;)

      Usuń
    2. Właśnie zauważyłam w wielu Twoich zdjęciach. Tło, wbrew pozorom mega ważna rzecz a mnogo ludzi o tym zapomina ;)

      Usuń
    3. Bo jestem pedantką, estetką i wolę zrobić czegoś mniej, ale żeby miało formę jaka mi po głowie chodzi ;)

      Usuń