U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

wtorek, 30 sierpnia 2022

Siatka z siatką

 Człowiek z człowiekiem się nie zejdzie. Ale siatka z siatką... Szaro-szary sweTwór siatkowy. Na drutach. Bezszwowy, na okrągłym karczku. Przeróbka. I siatka - torba na zakupy, co się ostała z mojej fazy na ich szydełkowanie. Na sprzedaż (po starej cenie). Zainteresowaną osobę zapraszam do kontaktu mailowego: Sylwia2008s@wp.pl
  
 
  
 

28 komentarzy:

  1. Może nie wszyscy są ludźmi choć wyglądają jak ludzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu siatka, tam siatka. Jako facet nie znam się za bardzo na takich sprawach jak ubrania, nie mniej jest pewna fajna zbieżność materiałowa (jeśli można tak napisać).

    Statystyka jest dobrana całkiem dobrze do danego rozdziału, do tego ich długość sprawia, że się człowiek nie męczy jakoś strasznie czytając.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten siatkowy sweter i udany komplet z siatką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter jest milusi i bardzo mnie cieszy. Aż się prosił o siatkę do kompletu 😉

      Usuń
  4. Jestem zachwycona Twoim sweterkiem. Podoba mi się.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalnie wyglądasz w takich siatkach :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne szarości. sweTworki jak zawsze wzbudzają mój zachwyt i... lekkie uczucie zazdrości, że tak nie umiem 😉!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, umiesz. Nie ma nic łatwiejszego do wyuczenia, niż robienie na drutach ;)

      Usuń
  7. Siatki zawsze lubiłam :D
    Teraz mniej noszę, bo w chaszczach mi się plączą ;)
    A dwie szare razem - fajowo wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, w chaszcze to bym nie brała w pocie czoła wyhandmajdowanych moich stworków... 👽😉

      Usuń
    2. Dlatego zaopiekowane są bardzo:D
      Mają swoje miejsce w szufladzie:))

      Usuń
  8. Super tytuł wpisu. taki przekorny :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Siatka i sweterek bomba. Naprawdę mega mi się podoba, jak pozujesz, jest w Tobie tajemniczość taka piękna. :))) Dużo dobra dla Ciebie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemniczość to taka tarcza ochronna ;) Dla Ciebie też samego dobra <3

      Usuń
  10. Bardzo ciekawe zestawienie. Szalenie podoba mi się ta siata na zakupy! Mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka siatka jest najpraktyczniejszą rzeczą do tachania zakupów. Praktykuję od chyba trzech już sezonów ;)

      Usuń
    2. muszę spróbować ponownie, gdyż dawno temu takie podobne miewalismy. A Twoja jest świetna. i jak piszesz się sprawdza.

      Usuń
    3. Tak, ten fason i sznurek z którego robiłam - idealne.

      Usuń
  11. Uwielbiam szarości, sweter mega, siatki zeszły się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarości najlepsze. Uspokajają, jak żadna inna barwa :)

      Usuń