U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Matka, żona. Człowiek. Przekorna indywidualistka. Spaceruję swoimi ścieżkami. Odwiedzam miejscówki. Dziergam na drutach. Robię zdjęcia. Przyglądam się szczegółom. Mam Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Mieszkam na Jury, niedaleko Pustyni ;) k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 21 kwietnia 2022

Fałków

 Wycieczka w ruiny. Do wsi Fałków w powiecie koneckim, województwie świętokrzyskim. Ruiny zamku/dworu obronnego, otoczone fosą. Maleństwo urocze i tajemnicze. Lubię wynajdywać takie mało znane, nieoklepane miejsca na końcach świata.  



 
 


 
 













  

24 komentarze:

  1. Bardzo ładne miejsce:))ja też lubię takie mało uczęszczane miejsca:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie dreptać swoimi ścieżkami, a nie tam gdzie wszyscy ;)

      Usuń
  2. Niedaleko mnie są ruiny pałacu z bardzo tragiczną legendą w tle, jednak miejsce to nie jest aż tak zagospodarowane jak to w Fałkowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to zapraszam na Jurę. U nas to dopiero ruin, a ruin :)

      Usuń
  3. Jesli już w świętkokrzyskim moim rodzinnym (dla mnie i tak na zawsze pozostanie kieleckim), to klimatyczne ruiny są w Bodzentynie. Dawno już tam nie byłam, ale we wczesnej młodości dosyć często z tytułu uczęszczania do liceum. Nie wiem jak to teraz wygląda, ale można spodziewać się wszystkiego, zwłaszcza po niedawnej "rewitalizacji" tzw. górnego rynku. Zamiast starodrzewu jest wykostkonany plac z obowiązkową fontanną... Życzę pomysłodawcom miłego wypoczynku w upalne dni. K...wa mać, takie piękne drzewa tam były!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, też mam zakodowane, że kieleckie. Wychowywałam się tam do trzeciego roku życia i mam za swoje, przynajmniej pewne tereny. Ale o Bodzentynie nie wiedziałam. Dzięki za info. Już marzę, by tam się udać :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Działają na wyobraźnię i douczają historii ;)

      Usuń
  5. Wynajduj, wynajduj i nam tutaj pięknie prezentuj, jak dotychczas :)))
    Wiosenna witalność widać jest, ale jeszcze więcej Ci jej życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się coś nadarzy, to będę. Z tą witalnością... Cóż, na siłę to i ja ją widzę ;))

      Usuń
  6. Piękne ruiny i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne. Miejsce rzeczywiście urocze <3

      Usuń
  7. Super wycieczka , dziękuję. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale lubię takie cacuszka:))
    Połajzowałabym... Dzięki za wycieczkę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie ruinki jak te tutaj. Są niezwykle klimatyczne i maja mnóstwo uroku. Nie ma jak takie krótkie wycieczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w pełni. Co do uroku takich miejsc i krótkich wycieczek 😉

      Usuń
  10. To prawda, masz nosa do wynajdywania super miejscówek. Świetne zdjęcia, nr 4 szczególnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamontowany radar, który ma wyłapywać różne takie ;)

      Usuń
  11. No i kolejna miejscówka do zobaczenia... śladami Sivki 😘!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Istotnie piękne to maleństwo. Dziękuję za uroczą wycieczkę.
    Ostatnio mój M. znalazł też ciekawe miejsce. Pojechaliśmy i jak tylko będę znowu silniejsza, pokażę je na blogu.:)

    OdpowiedzUsuń