U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 13 stycznia 2022

Rezerwat Zimny Dół

  
 Ludzie zawodzą, miejsca nie... Najpierw trzeba trochę stromo i ślisko pod górkę, żeby zejść w labirynt skał rezerwatu Zimny Dół. Głazy, okapy, jaskinie. I porastające je okazy bluszczu. Niezbyt długa ale przeurokliwa trasa wiedzie zielonym szlakiem. Tak się pięknie złożyło, że nie spotkaliśmy ani pół człowieka. Mogliśmy w spokoju pokontemplować. Ponapawać się pięknem tego miejsca. Na Garbie Tenczyńskim. Na Jurze. A niedaleko obok jest TAKA miejscówka :)  

 

 








  








 













 




 











 











   

31 komentarzy:

  1. Pierwsze zdanie brzmi, jak bardzo dobre rozpoczęcie książki. bardzo Lubie twoje migawki z otaczającego nas świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadło mi do głowy dziś rano ;) Dziękuję <3

      Usuń
  2. Niezwykła rezerwatu ciut mroźna ale fotografie super. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne miejcse odwiedziliście:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię takie wąwozy, górki i pagórki...
    Super zdjęcia zrobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie! Wielkie dzięki, że się z nami dzielisz tymi widokami! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Cała przyjemność po mojej stronie. Bardzo mi jej było trzeba.

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, emanuje z nich taki spokój... nic tylko usiąść na tym białym bujanym krzesełku i dać się objąć tej cudnej naturze i ciszy... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokój - towar deficytowy. Ale czasem, gdzieś można odnaleźć ;)

      Usuń
  7. Ludzie... O tak... Niestety. Sylwia zrobilas taki tu klimat, że oderwać oczu nie można. Bajka bajecznie uchwycona!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za kolejny ciekawy spacer po Jurze <3
    Czy instalacja z bujanym fotelem jest Twojego autorstwa? Jak zobaczyłam, to sobie pomyślałam, że byłabyś do niej zdolna - w pozytywnym sensie of course ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ☺️
      Że ustawka? Nieee... Jestem zdolna do różnych wariactw, ale to tu było. Przyciągam dziwne rzeczy w dziwnych miejscach 😉 Są fotogeniczne .

      Usuń
  9. Super miejscówka! Trochę przypomina mi Błędne Skały. Mnie też ten biały fotel zaskoczył - ale jak sceneria jak z baśni, to może czarownica po prostu na chwilę wyszła sprawdzić co z eliks...znaczy się z zupą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się tak kojarzyć, aczkolwiek tu nie jest tak ciasno, no i inny rodzaj skał. Mnie fotel baaardzo zaskoczył. Nawet, bym rzekła, wystraszył 😉

      Usuń
    2. Fakt, to coś jak małe dziewczynki stojące bez ruchu na końcu korytarza...

      Usuń
    3. O, coś w tym klimacie!

      Usuń
  10. Uwielbiam szwędać się po takich miejscach! Cisza, zaskakująca natura i świetne kadry!
    Pozdrawiam. Anita ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak słów, żeby te spotkania z naturą wyrazić. Bardzo dobrze czynią na głowę ✌️💪🥰

      Usuń
  11. Za oknem hula wiatr, a na zdjęciach taki spokój.:) Patrzę i odpoczywa moja dusza.
    Bliskie spotkanie z tak piękną naturą cudnie wycisza.
    Oj brakuje mi takich wypraw. Rzadko je uwieczniałam na zdjęciach, a szkoda...
    Moc serdeczności posyłam.
    Znowu spóźniona wszędzie jestem, 2 tygodnie trzymało mnie przeziębienie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, było spokojnie. I cicho. Niesamowity spacer 🖤

      Usuń
  12. Przepiękne miejsce!!! Bluszcze przyklejone do wapieni wyglądają bajecznie. Czytam od nowa Sagę o Wiedźminie. Takie plenery bardzo mi pasują do tej lektury 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pisałam nawet o tym wiedźmiństwie przy okazji postu z jurajskiej miejscówki. Skojarzenia nasuwają się chcąc nie chcąc, zwłaszcza kiedy się drąży że temat 😉 Bo też wróciłam do sagi, tyle że słuchałam na audiobooku. I obraziłam się na serial z tego wszystkiego... 😐

      Usuń
    2. Haha... ja też czytam i ... oczom nie wierzę, jak można sknocić dobrą historię!!! Po co???

      Usuń
    3. Z durnoty. Poza tym, jaka w tym logika... Sięgnęli po Sapkowskiego chyba ze względu na to, że to świetnie napisany gotowiec, na piękne dzieło sztuki filmowej/serialowej, a potem ten ideal przerobili. No, to trzeba mieć wybitny talent do psujstwa 😕

      Usuń
  13. Nawet o tej porze roku Zimny dól wygląda interesująco i pięknie. Odwiedziłam go gdy byłam w Dolinie Mnikowskiej.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń