U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 18 grudnia 2021

Na własne oczy

 Wiecie, że las ma oczy. I bacznie się przygląda. Własne oczy, szeroko otwarte. Widziałam. Jakie wielkie oczy ma las 👁️👁️ Jesteśmy w pewnym mało znanym (nie zdeptanym) jurajskim rezerwacie. Pokazywałam go TU i TU. Za każdym razem od innej strony. Tym razem wersja grudniowa, mglisto-śniegiem przyprószona. Atmosfera miejsca idealnie kojarzy się z Wiedźminem. I dobrze się składa, bo drugi sezon właśnie hula! Wciągnęłam od razu! Jako absolutnie bezkrytyczna psychofanka 🤍🤍🤍  

 
  
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 

26 komentarzy:

  1. Wow!Tam jest przecudnie!Fantastyczne zdjęcia pełne tajemniczości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia:))a niektóre te oczy trochę straszne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zamglony las z drzewami łypiącymi na intruzów oczami oraz tajemniczymi skałami, mimo swojej cudnej urody, a może właśnie dzięki niej, mógłby być planem filmowym jakiegoś thrillera lub horroru.
    Ty też masz niezłe oko 👁️ do ciekawych kadrów 📸, twoje fotografie mają klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako plan filmowy kolejnych sezonów serialu o Wiedźminie na przykład 😉
      Ja chcę tylko czasami pokazywać, jak widzę świat wokół. To znaczy, niektóre fragmenty 🤏📷👁️

      Usuń
  4. Przychodzę kolejny raz by podziwiać ten post. Niezwykle atrakcyjnie i bardzo tajemniczo wyglądają Twoje zdjęcia z mgłą.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mgłę, mi że się jej boję. Lubię też takie tajemnicze miejsca 😉

      Usuń
    2. Mimo - miało być 🤦

      Usuń
  5. Naprawdę nas obserwuje 🙈 świetne zdjęcia. Ja utknęłam w pierwszym sezonie, może trzeba dać mu szanse. 😉🙂Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Gapi się na całego 👁️👁️👁️

      Usuń
  6. Dlaczego tak późno !!!! Bardzo potrzebowałam dobrego czarno-białego zdjęcia na gwiazdkowy plakat. Twoje 29 byłoby idealne. Za późno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie są czarnobiałe. I nie wolno brać fot bez zgody autora 🤪

      Usuń
    2. Z kopii internetowej nie zrobi plakatu, potrzebne oryginalne w dobrej rozdzielczości. Uśmiechnęłabym się do Ciebie :) Bo piękne są bardzo. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    3. Niby tak, ale tyle razy już zostałam w necie okradziona, że mam pierdolca i jestem przeczulona w tych tematach 😢

      Usuń
  7. Łale klimaaaaty! Super zdjęcia! A te oczyska - strach się bać ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę sobie, że kiedy jesteśmy dobrzy dla lasu, nie ma się co bać 😉

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Niesamowity las i ogólnie jego klimat! Naprawdę pasuje do Wiedźmina! :D My (ja z partnerem) oglądamy po jednym odcinku co wieczór, dziś zabieramy się za 3. :P Te oczy mnie zszokowały, świetne spostrzeżenie! Będę ich wyszukiwać, gdy będę na spacerze. Te skały jednak zrobiły na mnie największe wrażenie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla mnie "odkrycie" tych oczu też było mocne. Mam bujną wyobraźnię 😉 A skały... Zapraszam na Jurę. Nasze lasy kryją ich pełno 🤍🤍🤍

      Usuń
  10. Genialna aura!!! Rzeczywiście wiedźmińskie klimaty 😊!!!
    Nam został ostatni odcinek. Oglądamy późno w nocy, jak dziewczynki śpią. Jestem oczarowana filmem... choć wątki spoza książki trochę mi zgrzytają... i Triss Merigold mogłaby mieć mniej południową urodę 😉!!!
    W święta zabiorę familię do tego rezerwatu 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście mało co pamiętam z książek, więc oglądam na czysto 🥰
      Będę czekać 😆🤓

      Usuń
  11. Fajne zdjęcia, widać, że masz artystyczną duszę, widzisz to, czego nie widzą inni.

    OdpowiedzUsuń