U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 12 grudnia 2021

Pasior


 Ochra, orchidea, błękit stalowy, rdza, czarny, cegła czerwona, beż, petrol. Czyli sweTwór Pasior. Bezszwowo, na drutach, z wełny 100%. Nie, nie gryzie. Kolejność pasków kontrolowanie niekolejna. Rękawy nieidentyczne. Ale obydwa szerokie. Hand made by Sivka.  



32 komentarze:

  1. Barwy maskujące🎨 są pojęciem względnym, zależy gdzie się stanie🤣 Jesteś mistrzynią teł wszelakich, to dzisiejsze - jak z wystawy malarzy abstrakcjonistów.
    Sweter zaś może służyć jako lekarstwo na obniżony nastrój👍 a
    A ja znowu najdłużej zawieszam wzrok na kiecce - ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda 😁 Z tymi barwami maskującymi. Tło czekało pół roku aż będę miała z (w) czym na nim stanąć 🙃😂

      Usuń
  2. O jaki cudny! ♥ Paski dla mnie najfajniejsze, więc się będę zachwycać radośnie :-D
    Samego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie był planowany, miało być co innego, ale skończyło się jak zwykle 😆

      Usuń
  3. Piękny pasior:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak kolorowo!!! Jest szał! :D
    Bomblowa super! Kiecka też:D
    Bardzo mi to wszystko pasi:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Umiejętność łączenia kolorów u mnie słaba, zawsze muszę poszukać jakiejś inspiracji. Pełen podziw za umiejętne dobrane kolorki. Bomba i to energetyczna 🙂.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie inspiracją to grzech. Najlepiej grzebać we własnej głowie 😉 Kolory poniekąd same się dobrały. Intuicja i potrzeba ducha. Czy czego tam.

      Usuń
  6. Czysta energia :) Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy strój, dodaje energi w tą zimową pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, tym razem zaszalałaś kolorystycznie! Pasior, pełen energii jest the best :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się zgrane kolory. Idealne na te szare, pochmurne dni.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię szare, pochmurne dni 😉 Ale Pasior faktycznie działa ✌️

      Usuń
  10. Weszłam żeby się uśmiechnąć :) Działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pasiak, idealny do wielu dołów, zarównio ciemnych jak i jasnych. Tło oczywiście zgrane idealnie. Sylwia jesteś mistrzynią tła do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kalkulowałam, robiłam. W zasadzie (albo wbrew zasadom), wszystko pasuje do wszystkiego, jak tylko człowiek chce 😉
      Jestem 💪🙃

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Sweter mówi, że bardzo mu miło, ale jest już zajęty 🥰😉

      Usuń
  13. Genialny ten Twój pasior i jeszcze na takim tle <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tło się zgrało niewiarygodnie. Dopiero edytując foty na kompie, zobaczyłam 😉

      Usuń
  14. Przepiękny sweterek... genialne fotki 😁!!! Do czapy się przymierzam, tylko wciąż rozkminiam, jaki kolor by mi się aktualnie przydał 🙃!!! Strasznie jestem ostatnio zakręcona 🤯😎🤓!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Nawet się nie spodziewałam, że tak go polubię i tak często będę użytkować ✌️

      Usuń