U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 17 czerwca 2021

Kitel

 Ktoś pomyślał, że to faktycznie kitel? Nie dziwię się. Ale nie. To biała koszula. Taka nieeeco większa. Wzięła się chyba z wrażenia. Bo postawiono przede mną wyzwanie. Muszę podawać lek, robiąc zastrzyk... Miałam pietra przed pierwszym razem i trzęsy mi się łapy. Ale poszło. Człowiek jak musi, to wszystko zrobi. No. To następny pacjent proszę! 💉🥼   
  
 

26 komentarzy:

  1. Co tu dużo pisać?! Boski ten kitel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kitel w sam raz na upał, nie tylko do zastrzyków! Lato w przyszło i od razu z przytupem, więc na pewno będzie wiele okazji do zadawania szyku w bieli ♥
    Trzymaj się! Nie daj się! Uściski przesyłam i idę z powrotem do łóżka, bo zdaje się kolec zaczyna dawać czadu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i szyk 🙃😉
      Nie daję się, działam ✌️

      Usuń
  3. Zbroja robi rycerza :) Fqjne to wdzianko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten kitel, trochę oswojona koszula, a roli pielęgniarki nie zazdroszczę.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet sukienką być zamierza 😉🥼 Nie, aż pielęgniarką nie muszę być. To tylko zastrzyk raz na dwa tygodnie. Ku poprawie pewnych aspektów zdrowotnych ✌️

      Usuń
  5. Brawo Ty, zdolna jesteś i odwazna. Koszula fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem... 🤓 Po prostu mus. Czasem bywa 😉✌️

      Usuń
  6. Czy możesz poprosić Fasbiinliloo aby umożliwiła dodawanie komentarzy wszystkim nie tylko osobom z kontem g.?Dziękuję Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś ma takie ustawienia, to widocznie z jakiegoś powodu.

      Usuń
  7. Klasyka ale w takim niebanalnym wydaniu podoba mi się najbardziej. Genialna ta koszula, wspaniale w niej wyglądasz!:)
    Z tymi zastrzykami to współczuję, mnie igły od dziecka przerażają, ale wiadomo, jak nie ma wyjścia to trzeba sobie jakoś poradzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ✌️ Klasyka klasyka - nie dla mnie 😉 Dzięki! 😘
      Mnie nie przerażają, bo osobiście miałam mało tego typu atrakcji w życiu. Ale mojego "pacjenta" - bardzo. Tym bardziej w moim wykonaniu 🤓 Ale nie było źle. Przyłożyłam się 😉

      Usuń
  8. Fajowy ten kitel! Daje wiele możliwości. Coś mi się zdaje, że jeszcze z nim pokombinujesz:D

    No cóż..Jak trzeba, dla dobra, to człowiek zrobi wszystko... Trzymam kciuki, żeby reszta kłucia lekko poszła:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz - zrobiłam się leniem ciuchowym i nie chce mi się kombinować, wymyślać. Bierę ciuch jaki jest... Ten kitel jako sukienka ewentualnie. I do wszystkich portek jakie mam, jak się już ochłodzi. I do lekarza, jak będę szła 🤓😉
      Kłucie na jeszcze prawie rok 🙃💉💉💉💉💉💉

      Usuń
  9. Myslalam ze to sukienka :-) Jestes wysoka wiec bardzo pasuje Ci taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uma camisa tão branca como a beleza das flores brancas. Apesar disso sobressai na paisagem.
    Abraço amigo.
    Juvenal Nunes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muito obrigado com um comentário adorável :)

      Usuń
  11. Mam podobną koszulę, ale nie tak zajebiaszczo luźną. Świetnie wygląda z czarnymi leginsami... podkradam stylówę 😊!!!
    Człowiek zdolny jest do wielu rzeczy, jak go życie przypili. Swego czasu, po operacji kopyta, robiłam sobie zastrzyki w brzuch, bo mi się nie chciało codziennie do przychodni kuśtykać. Pierwsza działka była najgorsza... potem już jakoś poszło 😅!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tylko luzaki, najlepiej plandeki i namioty 🤓🙃
      Sobie to najtrudniej chyba 🤔

      Usuń
  12. No takiej koszuli to jeszcze nie widziałem. ;)

    OdpowiedzUsuń