U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 23 czerwca 2021

Czupel

 Ciśniemy tę koronę. Koronę Gór Polski ;) Tym razem Czupel w Beskidzie Małym. Niebieskim szlakiem z Przełęczy Przegibek (jaka fajna nazwa!). Tym razem tylko we dwoje. Spacerek prawie romantyczny za rączki. Pewnego niedzielno-czerwcowego wietrznego przedpołudnia. Czysta przyjemność. Wyciszenie. Przewietrzenie. Wywiało z głowy głupstwa, a z serca negatywne emocje.
 
 
  
 

  
I smok :)
  

21 komentarzy:

  1. Pięknie ta zieloność wygląda. A smoka gdzie znaleźliście?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spacerki romantyczne zawsze na propsie! ♥
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zwłaszcza jak się jest tak nieromantycznym jak my ;)

      Usuń
    2. Ja coś wiem na temat :-P zawsze psuję nastrój potencjalnym amoroso :-D

      Usuń
  3. Świetna wycieczka:))pięknie tam:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, ale było kameralnie! Zazdroszę. Ja trafiłam na tłumy na Magurce i nie zdobyłam Czupla☹️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo nas to zdziwiło. Zwłaszcza po "tłumnych" wrażeniach ze Ślęży. Jak parkowaliśmy, nasze auto było drugie. Jak wracaliśmy, parking był już pełny.

      Usuń
  5. Przepięknie! Mam nadzieję, że niebawem też wybierzemy się w Beskidy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna romantyczna wyprawa, nie byłam tam, jedynie na Klimczoku

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne okolice, piękne zdjęcia. W górach jest piękno, spokój, energia i moc. I nieokiełznana siła natury. Udanego weekendu... Matko smoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie szlaki, to ja lubię:))
    Ludzi ni ma.. Nie za wysoko, pięknie wszędzie:D
    Można się wyciszyć, oj można...
    Fajną masz bluzę na tę wyprawę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie ✌️💚
      Bluzę i wiatrówkę 🤓😉

      Usuń
  9. Wspomnienia odżyły 🥲!!! Rok temu cisnęłam tam ze Szkódniczkami 🥰!!!
    Góry uwielbiam i bardzo mnie cieszy, że złapaliście górskiego 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na dwa lata nam się odzywa taki zew, ale prawda jest taka, że za dużo innych rzeczy na głowie, żeby częściej :/

      Usuń