U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Qvo vadis?

 Znikąd donikąd... Idę tam gdzie idę. Nie idę, gdzie nie. Idę w szerokonogawkowych portkach. Mojej aktualnej fiksacji w tematyce portkowej. Szał, wygoda, luz. I wiatr w nogawkach. A Ty? Qvo vadis?
  
  

40 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzieś przeczytałam - jestem człowiekiem który chodzi piechotą...
    spodobało mi się to hasło
    quo vadis ? przez życie jak leci , z góry i pod górkę, po zakrętach i na wprost,na skróty i na około.....
    genialny ciuchowo set
    pozdro
    Anna Tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się chyba chodzić inaczej 😉 Uściski 🤝

      Usuń
  3. Szerokie portki teraz są mega modne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na zadupiu na szczęście nie, mogę być oryginalna 😆

      Usuń
  4. Wyglądasz pięknie:)))uwielbiam spodnie z takimi długimi sukienkami:))cudnie jest:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiatr hula w nogawkach, bo nie może we włosach ;-) Super outfit 👍🏽

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, ale woli w nogawkach. Nie trzeba rozczesywać potem kołtunów 😃

      Usuń
  6. Świetna stylówka, ale dla wyższych jak Ty. Ja w takich nogawkach wyglądam jak krasnal, musiałabym mieć wysoki obcas, a to już nie taki luz. Tobie pasują idealnie i ta kiecka na wierzchu, jak w latach 70-tych, super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja:-) Właśnie ten ubraniowy luz, który dla mnie jest do osiągnięcia tylko latem, lubię najbardziej:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...idę swoją drogą...ale penetruję wiele ścieżek... szukam wiedzy, piękna, radości, harmonii, ukojenia, zdrowia, miłości, zapachów, smaków, kolorów, głosów... szukam Człowieka... szukam siebie... nieustannie...

    OdpowiedzUsuń
  9. W fajnych portkach idziesz, gdzie? Ty zapewne wiesz! Super fryzura. Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie ja, to wiem (albo nie wiem...). Dlatego pytam Was, gdzie idziecie 😉

      Usuń
  10. Że też ja spodni nie noszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię się tak nosić, dzięki 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Idę sobie tak, jak mnie droga prowadzi. A chętnie bym zboczyła co i rusz z dróżki:)
    Spodnie świetne! Piękny kolor. Mam dwie pary takich szerokich, ale nie takie ładne jak Twoje...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za zbaczaniem ;)
      E, na pewno są spoko. Moje też nie żadne tam nie wiadomo jakie. Ale przydatne ;)

      Usuń
  13. Bardzo ładnie to wszystko połączyłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim połączeniu luz niebiesko - czarny jest idealny. Ale trzeba mieć wzrost Sivki.:D
    A warkocz - CUDNY!
    Gdzie ja idę? Oj, bardzo trudne pytanie. Moje Quo vadis to aktualnie wielka niewiadoma...

    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Indyjskie klimaty... bardzo, bardzo przyjemne...

    ... jutro zaś wybywam na wieś 😁!!!

    OdpowiedzUsuń