U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 9 sierpnia 2020

Z brązu

 Lubię oryginalne pierścionki. Wyróżniające się, inne, nietypowe. A jak hand made, to już w ogóle. Najlepiej. Mój najnowszy pierścionkowy nabytek jest rękodziełem wykutym (?) z brązu. W kształcie liścia miłorzębu. Kupiłam prosto od pana rękodzielnika. Podtykałam potem moim chłopom pod nosy i kazałam podziwiać: Widzieliście już mój nowy piękny pierścień? Nie??? No to patrzcie! I tak ze sto pięćdziesiąt razy. A Wy? Widzieliście już mój nowy piękny pierścień???  
 Drugim tematem, o którym stara się być ten post, jest koszykotorba ze sznurka bawełnianego. Jasno siwa, szydełkiem zrobiona. Hand made by Sivka. Niedobrze się tak ciągle chwalić, co się nawyrabiało. I jeszcze samemu sobie wystawiać opinie, jakie to super. No, ale... ;)
.
 
 

36 komentarzy:

  1. Jak to nie wypada się chwalić? Nie jesteś chyba z tych, co to uważają, że "siedź w kącie, a znajdą Cię" I chwała Ci za to! To już inne czasy!
    Pierścień bardzo oryginalny, torba również :)
    Miłej niedzieli, Polka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że w jakimś stopniu jestem. Jakoś nie przepadam za takim permanentnym chwalipięctwem ocierającym o megalomanię. Szanuję tych, których skromność nie opuściła 😏

      Usuń
  2. Pierścień jest ekstra ! A czasem dobrze jest się pochwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścień cudny! Torba też fajna:)I chwal się ile wlezie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, aż tyle to mi mój krytyczny stosunek do samej siebie nie pozwoli 😉😏

      Usuń
  4. Pierścień jedyny w swoim rodzaju, też bym podtykała wszystkim pod nos, by zbierać pochwały. Handmadeekotorbosiatka👌👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się tylko wygłupiałam 😀 Torbokoszyk... Siatka ma oczka 👀👁️😉

      Usuń
  5. Bardzo piękny ten pierścionek, podtykaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierścień super👍, chętnie bym przygarnęła, bo lubię pierścionki. Chwal się, chwal, bo czemu nie? Zdolna jesteś. Pozdrawiam, miłego dnia💐💐...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowy i piękny pierścionek w kształcie liścia. Zasługujesz na to, by być z tego dumnym.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  8. I pierścień i torba cudo. Ile bawełnianego sznura zjada taka torba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się do pytania o ilość sznura na torbę? A ile na paryżankę idzie?
      Pierścień bajeczny!!! pkaż bardzo proszę pierścień od spodu, ciekawa jestem jaki system trzymania się palca:)

      Usuń
    2. Dwie szpule YarnArt Macrame Cotton. Pierścionek od spodu ma zwykłe kółeczko na stałe przylutowane, raczej cienkie.

      Usuń
  9. No jasne, że torba jest super! Ale wiesz, torby to już znam, ale taaaki bossski pierścień!!!? no kochana, zazdroszczę i już! Cudny motyw i wykonanie! Pan rękodzielnik bardzo zdolny jest! Prawie jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej torby jeszcze nie pokazywałam 😃 Żałuję, że nie poprosiłam pana rękodzielnika o zrobienie mu zdjęcia. Miał czadową stylówkę 😉

      Usuń
  10. Chwal się, jako i my Ciebie chwalimy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba się chwalić bo jest czym:))torba piękna i bardzo niezwykły pierścionek:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny pierścień i śliczna torba! Kocham liście miłorzębu. Posadziłam sobie drzewko i będę sobie te listki zasuszać w książkach.
    Ładnie Ci w brązie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę lat temu trafiłam pod piękny stary miłorząb. Te liście to dzieła natury 💚 Zasuszanie... tak, też to robię, mam taki odruch bezwarunkowy 😉

      Usuń
  13. również lubię oryginalne pierścionki, jednak u innych osób, ja raczej wolę u siebie klasykę hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka? Hm, czyli? Bo w sumie to nie wiem, co w pierścionkowych tematach jest klasyką. Złoto, srebro? Też lubię :D

      Usuń
  14. Pierścień jest piękny i fajnie, że jest z brązu - bardzo ciekawie to wygląda:)
    Torba i buty również bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierścień bardzo oryginalny, a torba nie tylko ładna, ale i praktyczna. :)
    A dlaczego nie miałabyś się pochwalić, skoro cieszą Cię te rzeczy. :)
    Moc pozdrowień posyłam i pędzę dalej, póki jestem w domu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalność i praktyczność - lubię to 👍😊😉

      Usuń
  16. Ginkgo biloba... żywa skamieniałość 😊... rysowało się na paleontologii... ech... stare dzieje... pierścień jest przepiękny i sama z chęcią bym taki przygarnęła 😍!!!

    Torba też cacko... chwal się, bo piękne rzeczy tworzysz 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stoiskach z rękodziełem u Słowianopodobnych znajdziesz takie sztuki 😉
      Zapowiada się dużo chwalenia, bo narobiłam się trochę tego lata 😊😃

      Usuń
  17. Trzeba się chwalić bo jest czym ! Świetna torba :)
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń