U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 2 lutego 2020

Pory roku

 Pory roku, czyli letnie portki kuloty zakładane zimą 😉 Nic w tym niezwykłego, biorąc pod uwagę, jaką mamy zimę tego roku. Raczej, jakiej nie mamy. Ale oczywiście, pod spód i tak legginsy. Bo bez przesady. Coś tam chłodu jest. Ostatnio ciągle tak łażę. Aż do przesady. Ale wiecie jak jest. Jak się człowiekowi coś do tyłka przyklei... 🙃🤪

Jednak zima...

22 komentarze:

  1. Stylówka jak w latach 70-tych, znam ten ból, jak się coś do nas przyklei, to jakby szafa nie istniała. Świetne buty, zawsze podobają mi się u kogoś, choć nigdy takich nie miałam, ale nigdy nie mów nigdy. Futrzak fajny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie glany, to coś więcej niż buty 😍 Nieco działa mi na nerwy ten hajp na nie i to, że chodzą w nich ci, co z subkulturami nie mieli do czynienia. No ale cóż...

      Usuń
  2. Przez chwilę myślałam, że będzie o okresach klimatycznych. Zapomniałam, że jesteś mistrzynią zabawy słowami😀 Misiek, portki i glany pojawiają się często na zdjęciach, widać, że je lubisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, no tak, ze mną nie można niczego być pewnym 😉🙃 Tak, bo jestem z tych dziwnych blogerek nie-modowych, które pokazują w co się ubierają, a nie w co przebierają 😊

      Usuń
  3. O, tak, z tym przyklejaniem do tyłka, prawda! Mam tak samo. Garderoba napęczniała, a ja noszę jedno i to samo :) Po co to kupować? Fajny koczek uwikłałaś do tej stylóweczki :) I ta siatka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za tym, żeby mniej kupować, a bardziej myśleć 😉 Aaa, to co mam na głowie, to też częsty fryz. Też się przykleił. Taka 💩😁😃

      Usuń
  4. Fajne te pory roku, ale zaskoczyły mnie te legginsy pod nimi. ja chyba mrozolubna jestem, bo pod spodnie w życiu nigdy nic. Ostatnie zdjęcie - jest moc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to są cieniuśkie pory. Nogi by mi zamarzły. Mnie już w kościach łamie i stawy bolą. Muszę dbać o siebie 😳😒🙂😀

      Usuń
  5. Bo do tych butów spodnie pasują idealnie. Ale jakby nie było jakieś rajstopki trzeba podłożyć, bo po nogach hulałby wiatr. Niestety, te rajstopki pod spodnie to koszmar, nie cierpię. Dobrze, że zima jak nie zima, to nie trzeba ich zakładać, chyba, że do takich stylówek. Buty masz świetne pod każdym względem, a w szczególności za przyjazny obcas :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak to widzę (portki + glany). Rajtek nie zdzierżę pod spód 😉 O, mocna, stabilna podeszwa to podstawa 💪✌️

      Usuń
  6. Podoba mi się Twoj styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja idealna na tą zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na jesień, wiosnę. I lato, jakby pozbyć się miśka 😉

      Usuń
  8. U mnie też coraz więcej ubrań całorocznych i tak jest fajnie, gdy nie trzeba się żegnać z ulubionymi ubraniami na cały sezon:-)
    Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, tak jakoś wyszło, że pory całoroczne się zrobiły 😃 Dzięki bardzo, mnie też. Oddaje w pełni mnie, bym zaryzykowała stwierdzenie. A o to chodzi w stylówkowaniu 😉

      Usuń
  9. Tez tak mam, z tymi ciuchami :D inne wtedy mogą dla mnie nie istnieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestawik:))u nas dzisiaj pada ale śnieg mokry i straszna chlapa:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😘 Na pogodę nic nie poradzimy, dlatego nie ma co. Tylko nadążać 😁😃

      Usuń
  11. Fajna stylówa... u mnie, w najbliższym czasie, też będzie baran, tylko ryży ;)... i jak tak się przymierzam do tekstu, to o niezimie też będzie ;)!!!
    Pozdrawiam :D!!!

    OdpowiedzUsuń