U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 15 lutego 2019

W nieformie

 Ostatnio jestem w blogowo-wirtualnej nieformie. Trochę się nie składa, trochę nie chce. Trochę innych okoliczności i przeciwności. Nie, żebym nie podejmowała próby, ale wtedy sprzęty odmówiły współpracy. Tak, że tego. Wpadłam na szafiarski pomysł przypomnienia którejś ze swoich dawniejszych stylówek pokazywanych na tym blogu. Wybrałam tę sprzed pięciu lat. Z bardzo trudnego czasu. Może żeby coś odczarować... I żeby nie robić dużej przerwy w postowaniu. Bo nie wiem, kiedy mi się uda coś tu ten. A w tym misiorze chadzam do dziś ;) 

   

34 komentarze:

  1. Kto by pomyślał, że to było 5 lat temu, cały czas misior aktualny. Powiem Ci, że u mnie to samo, też jestem w nieformie, jakoś tak brak pomysłów, brak chęci, myślę, że może mi to minie a jak nie to i tak będzie dobrze, na blogu świat się nie kończy. Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misior nawet starszy ;) U mnie głównie brak okoliczności na realizowanie pomysłów, a od tego i chcenie mija. Trochę mi się tu w normalnym życiu mnożą różne sprawy, a to co w sieci ostatnio mocno denerwuje. Dlatego sobie ograniczam ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pogoda? Ach nie, ona tu niczemu nie jest winna. Przynajmniej w moim przypadku ;)

      Usuń
  3. Czas upływa nieustannie:))misior cudny:))może jak przyjdzie wiosna to forma się poprawi:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, wiosna raczej nie ma nic do rzeczy. Ani zima, ani inne takie sprawy atmosferyczne. Po prostu sprawy, sprawy, sprawy ;)

      Usuń
  4. Piec lat? Wcale sie nie zmienilas. Slonca zyczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! U mnie znów są problemy z internetem w laptopie, smartfon aż się gotuje od roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, no tak. Sprawy, sprawy zawsze nas znajdą. Życzę, żeby się dobrze złożyły i doczekały pozytywnego zakończenia.

    A mnie się i misior i buty i czapa podoba, i okoliczności przyrody ze zdjęcia.

    Jest coś w tym odczarowywaniu rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawy są tak przewlekłe, że normalnie neverending story.
      O ile misior jest ciągle w moich zasobach, to po butach płaczę do dziś i wzdycham z sentymentem, bo były idealne. To znaczy, poza trwałością ;) :)

      Usuń
  7. Weź nie świruj, weź się przytul.... tak mi ostatnio chodzi po synapsach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooojeeezu, jak ja nie cierpię tej piosnki :/ ;)

      Usuń
  8. Łał!! Jakie to ładne wszystko! A gdzie ja wtedy byłam, że nie pamiętam? A może mnie nie było? W sensie, że w blogosferze ☺ znaczy ☺ I właśnie teraz sobie uświadomiłam, że niedawno, bo szóstego lutego były czwarte urodziny mojego bloga. Ale ze mnie gapa. Ech, czym innym głowa zaprzątnięta.
    Ale wracając do Ciebie, to naprawdę super! Cały czas na czasie ☺ i sama bym się w tym widziała 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapo Ty ;)
      Dzięki, Ewa!
      Bo ja ciągle ubieram się tak samo. Taka ze mnie nudna blogerka :D

      Usuń
    2. I ja taką nudę użytkową bardzo lubię :) bardziej niż te wszystkie udziwnienia i przekombinowania. Zresztą można było to już u mnie zauważyć ☺

      Usuń
    3. Ja to lubię udziwnienia ale koniecznie użytkowe ;) Nudna jestem, bo ciągle w tym samym stylu. Ale lubię być sobą, a nie blogowym przebierańcem :)

      Usuń
  9. Pamiętam tą Twoją stylówkę i sesyjkę. Po pięciu latach podoba mi się równie bardzo :).
    Też mam ostatnio jakiś kryzys. No... nic mi się nie chce ;)... chyba to wiosenne przesilenie :). Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się nawet chce, ale się nie składa, a teraz jeszcze mam w domu szpital. Najpierw młody, teraz ja powalona grypą :(((

      Usuń
  10. W ogóle bym się nie zorientowała, że sprzed 5 lat, taka jestem spostrzegawcza;-). Super zdjęcia, koniecznie niech się odczarują, bo patrzy się na nie z wielką przyjemnością, te trawy, ten misior... tak ładnie ze sobą grają:-)
    Trzymaj się, jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te trawy były super. Jakoś zamieńmy w jakość i będzie git ;) Póki co, powaliło mnie choróbsko do kompletu :(

      Usuń
  11. Pogoda kocha platać figle, ale zdjęcia sa przepiękne - to nic,że minęło 5 lat - takie sesje oglada się z przyjemnością zawsze xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pogodę nie ma co narzekać, na nią i tak się nic nie poradzi. A tamten czas z powstania tych for był okropny, najgorszy w moim życiu. W ogóle nie wiem, skąd wtedy miałam siłę na zabawę w bloga. Pewnie, żeby się oderwać od ciężaru. Dlatego pozbyłam się tamtego posta, ale że szkoda mi było zdjęć, to są teraz. Nie wiem czy to ma sens ;)

      Usuń
  12. Taki misior nie może się znudzić, tak jak Twoje pomysły, tła i plenery... Zdjęcia magiczne...
    Nieforma oby Cię opuściła lub przynajmniej na ten czas złagodniała.
    Sama nie wiem co lepsze :Być w nieformie i czekać na formę, czy być w nieformie i udawać, że jest się formie... Wiem, że mnie rozumiesz...
    Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje rozkminy rozwiązała grypa, która obdarła mnie z wszechsił. Piszę ten komentarz na fali działania leku, bo tak w ogóle, to jestem w rozpadzie :(

      Usuń
  13. Misior godny! Wart przypomnienia!
    Mnie też taka "nieforma" dopadła...
    Jakoś chyba damy radę;))

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie więcej szycia a czasu brak na blogowanie. Mam tak podobnie a może to przez meczącą jeszcze zimę :) Aby do wiosny. Strąkóweczka bomba !!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie choróbska rodzinne, teraz mąż. Ja zwariuję... ;)

      Usuń
  15. Sama w blogosferze ostatnio bywam mało. Doba jest za krótka :) A Twój misior jest fantastyczny :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba od tej sieci potrzebowałam odpoczynku ;) Dzięki :)

      Usuń