U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 25 sierpnia 2018

Do galotu

 Do galopu szykowałam się i szykowałam. I odlecieć nie mogłam. Uczestniczyłam w festiwalu cierpliwości. Przekraczałam granice wytrzymałości. Nerwowej. Już się wydawało, że to już, ale tylko się wydawało. Zawsze tak jest. Ten czas, tuż przed urlopem. Akurat wtedy wyskakuje tysiąc spraw najwyższej wagi. Zadania z treścią, z kilkoma niewiadomymi. Jajka-niespodzianki.
 Galoty - specjalnie zakupiony (na wyprzedaży) element stroju na drogę. Wygoda, panie. Komfort. Żeby nie przeszkadzało, nie absorbowało, nie rozpraszało i nie odciągało uwagi od tego, co w takich okolicznościach najistotniejsze. Do galotu gotowa. Start?

  

32 komentarze:

  1. Kochana: Galopuj w galotach ile się da. :)
    Miłego, udanego i bezpiecznego wędrowania Wam życzę.
    Ale cudnie wyglądasz w tym uczesaniu, a galoty superowe :)
    Moć pozdrowień i uścisków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo bardzo ;) :)
      Włosy rosną, mogę sobie pozwalać na różne takie fryzy ;) :)

      Usuń
  2. Przednie galoty zakupiłaś na wakacyjną wędrówkę. Wygodne, luźne i do wielu rzeczy pasujące. Wypoczywaj i wracaj do nas z opowieściami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pasują do dużej ilość tego, co mam na stanie ;)
      Dzięki :) Nie wiem, czy będzie aż tyle do opowiadania...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć za diabła nie umiem u siebie odnaleźć feszyn ;) :)

      Usuń
  4. Udanego galopu:))a galotki super:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko tu gra, i nic nie rozprasza, ani nadmiar kolorów, ani "kombinacji". Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpraszanie i zbytnia nadmierność mnie męczą i przeszkadzają. Nie lubię ginąć w przegadanych ałtfitach ;) :D

      Usuń
  6. Sivka, jak zawsze kapitalnie wyglądasz, szacun za całokształt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze, tylko mało co pokazuję :)) Dzięki!

      Usuń
  7. Sivko, nieustająco podziwiam Twój styl i konsekwencję. Miłego podróżówania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dzięki. Ja taka sobie zwykła dziewczna, wiem czego chcę jedynie ;)

      Usuń
  8. Też przed wyjazdem, urlopem itp. myślę tymi kategoriami, żeby było wygodnie. A jak do tego wyjdzie ładnie i ciekawie, to już w ogóle super 😃 także galopuj sobie :)) udanego wypoczynku ☺🐎🌳🌿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że ja tymi kategoriami działam cały rok ;) :D
      Dzięki <3

      Usuń
  9. Jesteś wysoka, szczupła więc takie "galoty" jak najbardziej na TAK! Swoboda najważniejsza. Miłego wypoczynku...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wysokie mają łatwiej w pewnych sytuacjach ubraniowych ;) Dzięki bardzo :) :)

      Usuń
  10. Udanych wakacji i beztroskiej drogi w wygodnych galotach:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, jak zawsze i cudne te spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Różnie z tym wyglądem bywa, ale grunt to nie pokazywać wszystkiego w internetach ;) :DDD

      Usuń
  12. Fajny tekst (jak zawsze u Ciebie), galoty świetne i fajnie je zestawiłaś! O rany, ale kiedy Ci taki włos wyrósł, coś mi uciekło :/ fajnie Ci w takim fryz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ;)
      Galoty na tyle mną zawładnęły, że kupiłam sobie też wersję jesienną. Mam zajebistą wizję ałfitu ;) :D
      Włoski faktycznie urosły. Nie odwiedzam fryzjera ;)

      Usuń
  13. Sylwia, wypoczywaj, galoty nawet fajnie na Tobie wyglądają, zyczę Ci relaksu i nowych inspiracji modowo-dzierganych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw jest świetny, chociaż ja lubię bardziej elegancko i założyłabym do niego czarne, lakierowane szpilki z Royalpoint :) Ale wyglądasz pięknie, jestem pod wrażeniem całości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Nie lubię szpilek. Eleganckość też nie jest w moim stylu ;)

      Usuń
  15. Galoty-kuloty, a kiedyś spódnico-spodnie:D
    Fajoskie bardzo!!! Czuję, że maja potencjał!
    Odpoczywaj sobie.Ładuj akumulatory...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, takie prawie spódnice spodnie. Trochę im brakuje (wg mnie) 😉 Ale dają radę. Tylko czy wytrzymają niezeszmacone... Oto jest pytanie 🤔☺️

      Usuń
  16. Haha...!!! Świetne te galoty :D!!! W takich można iść na koniec świata, albo nawet na Bałkany ;D!!!
    Wspaniałego wypoczynku życzę :D!!!

    OdpowiedzUsuń