U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

sobota, 27 sierpnia 2011

Ch... wie

 Pewien przepracowany mąż streścił swoje marzenia pt "Mój dzień":
Wyspać się rano, zjeść śniadanko, pojechać z synem na rowery (...bla bla, różne takie pierdoły...), a popołudniu zabrać żonę chuj wie gdzie, żeby zrobić jej zdjęcie!  :)))))))))))))



      Tak się złożyło, że na zdjęciach jest koszula tego męża, który tak brzydko mówi :)))

26 komentarzy:

  1. Hahahaha tekst miesiąca!
    Wyglądasz rewelacyjnie w tym orendżu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siva ,ale z tego 'chuj wie gdzie' zawsze wychodzą genialne tła i kompozycje :D ,więc przepracowany mąż ma zajebiste marzenia :)))
    Pozdrawiam sympatycznie :)
    Pi.es. Wyglądasz oczywiście uroczo i kocio. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nutmeg: Pokazałam mężowi Twój komentarz. Nie wiedzieć czemu, ucieszył się :)))

    ruda: Miauuuu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest namacalny dowód na to, że przestawanie na co dzień z zapaloną szafiarką zmienia światopogląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bo chuj to uniwersalna miara wszechrzeczy i zbiór wszechwiedzy. proste.

    OdpowiedzUsuń
  6. REWELACJA!!!! pozdrowienia dla męża od równie przeklętej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrów męża jest cudowny! ;) i równie szczęśliwy jak mój z faktu posiadania żony prowadzącej bloga, i tego że musi robić foty! Ale porządny z niego facet - koszuli Ci udostępnił i tym podniósł wartość tego setu ;). A, no i wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  8. No i znowu ciekawe tło.....dobry tekst, mój też nie bardzo chętnie cyka foty....a koszula pasuje świetnie do sukienki, za karę, że tak mówi nie oddawaj mu jej,,,,pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne marzenia ma pan małżonek. Najważniejsze, że nie kima na kanapie przed telewizorem, tylko dziecko zabierze na rower, żonie zdjęcie zrobi...

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wierze ,że dałaś taki tytuł :))
    buuuhaha!
    i jak extra wyglądasz!
    http://gosinychciuchwkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna stylizacja,a torba boska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha...ale, to "hu*%j wie gdzie" całkiem nieżle mu wyszło:)))
    a Ty się idealnie wpasowałaś w tło - pomarańczowa sukienka fajowo odbija się od płotu;)
    a poważnie, to zestaw bardzo udany - warto czasami sięgnąć do szafy męża:))
    kolczyki mnie zaciekawiły...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz - koszula męża bardzo Ci pasuje:-) No i fajnie, że robienie Ci zdjęć Twój mąż traktuje jako wypoczynek....mój się nie chce dać skusić:-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Moj maz tez jest moim 'fotografem' i czesto jest z tego zadowolony podbnie jak twoj ;)
    Swietna bizuteria.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te ch.. wie gdzie to bardzo fajne miejsce jest i świetny tytuł :) Fakt męża masz pierwsza klasa, że Cię tam zabiera i jeszcze fotki cyka :)
    Świetna stylizacja. Znów podkreśla wszystkie Twoje atuty. Uwielbiam białe koszule choć niby taki prosty ciuch mnie się nie udało takiej upolować w moim rozmiarze. Dobrze Ci w pomarańczu. I biżuteryjak ostatnia bardzo piękna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahhaha, mój mąż też tak to komentuje :)) Super sukienka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. forma się nie liczy, ważne intencje:>

    OdpowiedzUsuń
  18. Mąż brzydko mówi, ale trafnie. I ciuchy pożycza. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż za entuzjazm;)
    Bez tej koszuli nie było by tak fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehe : D
    Bardzo lubię Twoje stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahaha, dobre :D
    Bardzo fajna sukienka i świetny pomysł z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki Wszystkim za komentarze! Mąż pozdrowiony:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Otagowałam Cię pytaniami kosmetycznymi. Jeżeli zechcesz wziąć udział w zabawie chętnie poznam jakie jest Twoje podejście do tego tematu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Padłam, też chcę takiego męża :D

    A że świetnie wyglądasz, to wiadomo nie od dziś! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ha!!! Wypisz wymaluj - mój Misio!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.