U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

niedziela, 3 października 2010

Białe nogi

  Białe "nogi" chodziły po mojej głowie kaaawał czasu. Dwa dni :)) Na paru blogach widziałam i decyzję podjęłam: idę kupić. Pani w sklepie powiedziała: białych nie robią! Jak nie robią?! A to co ?! Dała cienkie, takie 15 den. Denne?    

17 komentarzy:

  1. ja dla mnie jest ok, chociaż sama bym sie nie odwazyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem nie denne:D fajne fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tu u Ciebie:)
    Zapraszam do siebie :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. sama bym się nie odważyła??? o matko,przeciez to nie skok ze spadochronem :)))

    białe rajstopy uwielbiam,już kiedyś pisałam,że był czas ,gdy byłam jedyną osobą w okolicy,która nosiła białe rajstopy ! także dla mnie bomba,duża duża bomba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, fajne. I dobrze im w towarzystwie tej spódnicy i kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. E, tam, jak to - nie robią? Robią, robią, ślubne :). Grube białe też robią, trzeba tylko głębiej poszukać.
    Ja tam lubię jasne rajstopy, więc i ten wpis popieram :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosia; nie odwazyłabym sie bo białe rajstopy zawsze kojarzyły mi się z podstawówką, osobiście wolę niebieskie, fioletowe i inne ale nie białe :)

    napisałam że w tym zestawie sa ok, ale sama bym się tak nie ubrała dlatego białym rajstopom mówię NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. to chyba jednak nie kwestia odwagi tylko poczucie estetyki , moje nogi w bialych rajtkach wygadaja jeszcze gorzej niz bez nich :) , u ciebie spoko i dobrze komponuje sie z reszta stroju

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak powiedziała - tak zrobiła widzę ;) A baba ww sklepie uprawiała jakiś nietrafiony marketing ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miriana:Baba w sklepie cwana chciała być-miała grubsze ecru i takie mi chciała wcisnąć i dlatego poczęstowała mnie kitem:) Ale nie ze mną te numery,Bruner!

    Kaffiarka:Też tak myślę:)

    Anonimowy:Rozumiem skojarzenie z dziewczynką z podstawówki(ba!z przedszkola!),ale uważałam,żeby tak nie wyszło :)

    Karo:Pewnie,że robią!W tych czasach wszystko robią:))

    Nutmeg:Dzięki:)

    gosia:Dzięki za bombę(dobrze,że nie niewypał):)))

    Just Her Fashion:Miło mi,że Ci się podoba:) Oczywiście,że zajrzałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nio, nio jak fajnie oświeżyłaś bloga :) Zdjęcie banerowe jest genialne :) W tym secie bardzo podoba mi się góra Twojego stroju...co do rajstopek, nie miałabym odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! Właśnie rozpoczęłam blogowanie na blogspocie i również wrzucam własne stylizacje :)
    W związku z tym zapraszam Cię serdecznie do siebie :)
    Pozdrawiam ciepło
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie robią - jak robią ;) Sama widziałam, w sklepiku gotowe :) Białym nogom mówię zdecydowane tak :) Sama już tej jesieni nosiłam (choć nie udokumentowałam, bo lało) i taka M Ł O D A się czułam ... :P Białe górą !

    OdpowiedzUsuń
  14. z uwagi na panujące obecnie chłody mogłyby być grubsze:) ale i tak fajne! jak znajdę, też zakupię, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz odlotowo!!!!!!!!!!
    te "białe nogi" wcale nie są denne! choć przyznaję,że chyba nigdy białych rajstop nie nosiłam...sama nie wiem czemu;) może pora zacząć...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet fajnie tu wyglądają. Mam białe rajstopy, ale nie noszę. Dlaczego? Bom denna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)