U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 29 sierpnia 2010

Trzewiki

  Nie mogłam się zdecydować. Otwierałam stronę DeeZee wiele razy, by popatrzeć. I przekonać się, że nie są ładne. Ale nie dało rady. Były coraz piękniejsze! Są moje !!!

Z wrażenie się rozciągnęłam...  
...poszarzałam... 
...i usiadłam!

Buty-DeeZee
Spodnie-Pepco
 Tiszert-H&M

21 komentarzy:

  1. Wow!!!są świetne - kolor, fason.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty ekstra! Dodaję do obserwowanych +
    Zapraszam na http://artistic-disorder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty! aż musze tam wejść na stronę i się pogapić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny kolor mają twoje butki, widzę że kokosisz się już w stronę jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uu te te butki sa genialne! ;D

    www.nevermindsir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. są świetne!!!!
    też się rozgladam za jakimis trzewikami, ale ja potrzebuje na obcasie, bo kurdupel jestem:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zakupiłam ostatnio buty w takim kolorze ale moje to botki . Twoje są śliczne ,moze kiedy poprawią się moje finanse.......

    OdpowiedzUsuń
  8. Mika:Te trzewiki nie były wcale drogie,bo to wyprzedaż:)

    sandrula:No!Jestem b.b.zadowolona!

    Rzaba:Na obcasie też by mi się przydały- lubię stukać,jak chodzę :))

    nurka:Z tajemniczych powodów lubię początki jesieni:)Ale przecież ciągle jest lato!

    mamalgosia:Dobrze,że za gapienie nie pobierają opłat:)

    behindblueeyes: :D

    Audrey:Oo,miło:))

    blueberry:Dokładnie!Wszystko na 6kę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ha,ha...no fajne ,takie w Twoim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Są piękne, wiem to na pewno, bo jestem szczęśliwą posiadaczką takich samych tylko czarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nutmeg:Aaa,to Twoje też DeeZee???Wiem które,wiem :))

    gosia:Dokładnie tak się w nich czuję-jak ja!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, podoba mi się kolor!
    Nawet weryfikacja tego komcia mówi, że są "extri" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Noooo ja się nie dziwię, boskie są!!! Szalejesz, szalejesz :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie oklapłam po obejrzeniu jesieni w sklepach obuwniczych... A tu Twoje trzewiki i są prześliczne :) Takie chcę! Tylko... na obcasach ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. To wystarczy dość długo siedzieć, gapić się, szarzeć i one już myk, cyk są w domu? Faaaajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz dzięki wszystkim za odwiedziny i słówko komentarza:)

    Miriana:Prawie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. hej:) mam pytanie : zamierzam kupic bardzo podobne buty i mam pewien problem , poniewaz odstaja mi od od lydki troche, nie wiem czy powinnam sie tym martwic, ze mam za chuda(nie proporcjonalna) noge, czy tez tak musi byc, zamierzam nosic je do sukienek wiec nie bedzie to jakos specjalnie wygladalo nie sadzisz? a twoje odstaja tobie? czy jak zasznurujesz to sa dopasowane do nogi? u mnie zostaje szczelina gdzies ok 1 cm i to mnie martwi, ale buty sa boskie! z gory dzieki :) laura :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Laura:Nie,nie odstają:)A nogę mam taką raczej zwykłą,nie chudą,nie grubą... Ja owijam jeszcze sznurówkę dokoła kostki, co też pomaga zacieśnić:)Zawsze możesz grubą skarpetę założyć,w razie jakby był zbyt duży luz:)W sumie,to nie przejmowałabym się szczeliną...Zbyt obcisłe też nie mogą być,bo tamowałoby to dopływ krwi.

    OdpowiedzUsuń