U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 22 marca 2010

Gatki szmatki

 Uściślając: gatki ZE szmatki, zagarnięte mężowi. A właściwie to je porzucił, więc ja wzięłam, przygarnęłam, no i mam. Są z Top Secret. Nowa torba - worek. Bez ozdób, udziwnień, odpowiednio duży, nie drogi. Zakup nie planowany, ale tak mi jakoś wpadła w oko, na zakupach spożywczych :D 




11 komentarzy:

  1. no i super te gatki , ale buty jeszcze lepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktura i kolor gatek tlumacza uprowadzenie, nie czaruj ze porzucone przygarnelas ;)
    I kurtka tez mi sie spodobala, jak Kamciatkowi.

    Plener masz w zasiegu reki, czy jezdzisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. trawka pod kolor gatek idealna:))

    ja też lubię raczej proste torebki ,ale ciut mniejsze;)

    ale Twoja fajowa jest i ta kurteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. my wardrobe i Kamciatek: dziękować:))

    Mrs_L:Prawdę mówię,że porzucił:)Musiałam przygarnąć,bo tak tkwiły w szafie nieużywane,że aż żal serce ściskał :)))
    A plener to akurat z wizyty u rodzinki się wziął:)

    TARA: A ja to z wygodnictwa takie większe i potem w nich taszczę różne wiktuały,typu pomidory,pory,a nawet kapustę kiszoną i co tam się napatoczy...Wiem,profanacja damskiej torby:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Komentarz do komentarza - torebkę wykorzystuję do tych samych celów. I zapewniam Cie, że nie tylko my dwie tak robimy ;) Spodnie bardzo fajne, takie luzackie, a Ty jako szczuplasek masz ten komfort, że nawet luźne gatki Cię nie pogrubią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look ;) i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sivka
    fajny, wygodny zestaw i na dodatek w moich kolorach :)
    zazdroszcze koloru włosów, bardzo ladny odcień
    bo moje juz zupłenie siwiutkie buuuuuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  8. Klamoty:No to uff-możemy założyć klub:))

    Biurowa:Dzięki!:)

    Rzaba:Ja też siwa(co zresztą sama nazwa bloga wskazuje:)) A nad kolorem pracuję-nie chcę być żółtą blondi:)Farbuję na beżowy blond,albo coś ze skandynawskich odcieni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. trawa pod kolor gatek- rewelacja :))
    całość bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń