U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 30 maja 2010

Sztuki nówki - nie śmigane

 Tak chciałoby się napisać coś mądrego acz nie osobistego - ale co by to mogło być...? Spośród morza tematów i spraw, wybrać mi trudno. Więc trudno. Będzie o ciuchach. Bo same nowości!
Spodnie ze ściągaczami - cudnie w nich paradować. Miękka bawełenka, przewiewne i za jedyne 20 zł/Vero Moda.


 Buty - bardzo wygodne, mimo, że koturn wysoki. Wpadły mi w oko w sklepie, do którego weszłam tylko popatrzeć ;)



15 komentarzy:

  1. przepiękne buty. bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie...no pięknie!!!
    bluzka śliczna!!! i te buty...
    kurcze,szukam jakiś na lato...pomyślę o podobnych;)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty widziałam na żywo, bardzo udane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no kochana super butki! a te serce bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. butów to zazdroszczę z całuch sił :)) podobają mi się tez spodnie z gumkami na dole,nie mam niestety takich :( ale ciucholandy czekają ,będę szukać !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam na buty!Są mega.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie! Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki,dziewczyny(w imieniu butów i własnym).
    Do niedawna twierdziłam,że nie jestem butoholiczką. Nadszedł moment,żeby to uczciwie odszczekać!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha! Wstrzeliłaś mi się w klimat! Ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne buty! I tło zdjęć rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez bym chciala takie spodnie i buty - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne buty, na stopie wyglądają bardzo zgrabnie! na dodatek wyglądają na wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. napisz mi swojego maila,bo muszę Ci wysłac zaproszenie,bo zablokowałam bloga :)
    grd5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczne buty!

    PS. zapraszam do konkursu u mnie :)

    OdpowiedzUsuń