U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Matka, żona. Człowiek. Przekorna indywidualistka. Spaceruję swoimi ścieżkami. Odwiedzam miejscówki. Dziergam na drutach. Robię zdjęcia. Przyglądam się szczegółom. Mam Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Mieszkam na Jury, niedaleko Pustyni ;) k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 9 października 2024

Xymox

 Ałtfit dresowy, choć nie w takim znaczeniu, w jakim by się mogło wydawać. Ciemnoszaro-brązowy. Ciuchy nienówki, śmigane. I kilka fot z grzybów. To znaczy mój mąż je zbierał (już zjedliśmy), ja po krzakach z aparatem. Każdy robi co lubi. Muzycznie Clan Of Xymox.

    
fot. Sivka 

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba kolorystyczne połączenie, z tym, że na zdjęciach bluza wyszła na granatową. Nowocześnie i wygodnie.👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kwestia monitoru i ustawień. U mnie wygląda na stalowoszarą, jak w realu.

      Usuń
    2. U mnie bluza też jest granatowa. ale to szczegół bo całość wygląda świetnie. Piękna jesienna sceneria, podobnie jak rośliny tuż przed odejściem w niebyt. Ja próbuję się zagospodarować na nowym laptopie, jest świetny, chociaż po raz pierwszy zdecydowałam się na HP muszę przyznać, że to dobry wybór. Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
    3. Trzeci kolor? Dla mnie byłoby to za dużo ;)

      Usuń
  2. Też lubię takie luźne i swobodne stylówki, najlepiej się w nich czuję.
    Dlatego też tak się cieszę emeryturą, bo nie muszę już oficjalnych gajerów przydziewać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nigdy nie musiałam zakładać gajerów :D

      Usuń
  3. Luźno i swobodnie. Super!. Zdjęcia piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, a co do grzybów, to ja właśnie dzisiaj na nich byłam :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń