U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 24 kwietnia 2024

Ale Laski

 Pospacerowane. Trochę w deszczu, trochę w deszczu i słońcu. Las, dużo lasu. A w lesie stawy, dużo stawów. W Laskach, w sąsiedniej gminie (Bolesław). Ale najpierw ałtfit 🧍🤸💃🕴️Męski bezrękawnik, sweTwór by Sivka, spódnica tuba, buty z nabojami. I metaliczna torebka etno 🩶

 
  Leśno-stawowi artyści:
Leśny tron:
 
 

25 komentarzy:

  1. Szyk i elegancja! Ja do lasu to najchętniej: dresy, legginsy i na sportowo. 🫣
    SfeTwór przepiękny. Podoba mi się kolorystyka, wzorki i rozszerzony rękaw.
    Życzę: pięknej pogody, wielu pomysłów i możliwości do ich realizacji. Pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elegancko to zdecydowanie nie ja. A na sportowo to tylko na rower. Nie mam ubrań specjalnie do lasu 🙃🙂
      Za życzenia dziękuję
      Faktycznie, jestem w trakcie realizacji ważnego pomysłu. A pogoda i możliwości się przydają w trakcie 😉

      Usuń
  2. Świetna stylizacja! Podziwiam Twój niepowtarzalny styl.
    Bardzo lubię takie stawy, jeziorka i jeziora otoczone lasami.
    Klimatyczne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelka ta stylówka, torebka też super i butki. Takie lubię! Bardzo mi się podobają twoje ubrania,widać w nich charakter modelki. :) Kocham łazęgę po takich miejscach, zwłaszcza jak jest też woda. Cudowna, kochana i najlepsza zieleń na Twoich fotkach, coś wspaniałego, ulga dla oczu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aczkolwiek a z tą modelką to nie... ;) Tak, woda w lesie - super. Zieleń i przyroda dobrze robi na głowę jak nic ;)

      Usuń
  4. Gustowna stylizacja i piękne zdjęcia. Nigdy tam nie byłam. Może wybiorę się na jakiś krótki, weekendowy plener malarski. Piękne tereny.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne zdjęcia: modelki i lasu. Rano podziwiałam je na telefonie. Kapitalna stylizacja. Stawy są urzekające. Zawsze znajdujesz ciekawe miejsca do swoich sesji zdjęciowych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Las rzeczywiście jest piękny ;) Ciekawe miejsca są wokół, nie muszę specjalnie ich wyszukiwać :)

      Usuń
  6. Pięknie widzisz ten las w Laskach🌲🌳🌲
    A Twój fotograf też Cię pięknie w nim kadruje📷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię sobie popatrzeć okiem aparatu. Wtedy sama siebie uświadamiam, jak widzę i co. A na co przymykam oko ;)
      Mój fotograf nienawidzi tej roboty. Niczego nie kadruje, bo jest fotograficznie ślepy. Paluchem mu pokazuję co i gdzie. I ustawiam wszystko xD

      Usuń
  7. Świetny sweTwór. Zdaje się nie Twój pierwszy tego rodzaju - różne ściegi, niejednakowe rękawy, pomieszane kolory... 💙🤎🖤🩶🩵 Do tego dopasowana kamizelka, torebka i buty.
    Spacer w takim lesie to sama radość. Chciałoby się zachować te widoki na dłużej... Piękne zdjęcia.
    Mam szczęście mieszkać niedaleko Wigierskiego Parku Narodowego. Bywam tam często i za każdym razem jestem zauroczona i robię mnóstwo zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Ja go już pokazywałam na blogu, chyba ma jesieni, kiedy zrobiłam. Szaroburoczarny - moje kolory ;)
      Oj, to Ty dopiero masz piękne okolice <3

      Usuń
  8. Elegancko z ta torebką:))
    I jak zawsze wszystko mi tu gra! Swetrzysko fajowe i cała reszta!
    No i urokliwe okoliczności przyrody...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie . Uwielbiam lasy i bardzo cieszę się że mam tuż pod domem na poranne spacery z psem
    woman-andlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna okolica w wiosennej szacie i Ty stosownie, super ubrana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten las w Laskach i malownicze stawy. Twoja stylizacja w tych okolicznościach przyrody też mi się podoba. Ja na spacery po lesie i zdjęciowanie ubieram się najczęściej na sportowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemna miejscówka te Laski ❤!!!

    OdpowiedzUsuń