U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 8 marca 2024

Wielka Obraza

 Na moim zadupiu, w miejscowości w której mieszkam, w świeżo przebudowanym Domu Kultury Papiernik, ma miejsce coś pięknego. Naprawdę pięknego, nie tylko takie tam gadanie. Do 15.04. odbywa się wystawa obrazów pani Anny Płacheckiej-Śniadach. Miałam pójść na wernisaż, uroczyste otwarcie wystawy. Ale nie mogłam, coś mi wypadło. Tym lepiej. Bo kiedy wybrałam się kilka dni potem, mogłam pooglądać w ciszy i spokoju. I w pojedynkę. Przyjrzeć się szczegółom, ponapawać, nasycić. Obrazy są wspaniałe! Kolorowe, pełne znaczeń. Drugich i trzecich planów. Postaci, domów, przyrody. Światów wykreowanych tak, że chciałoby się w nich być. Ale co ja będę opowiadać. Popatrzcie sami. Wiele Obrazów:  

  

38 komentarzy:

  1. Przepiękne! I urocze :). W dodatku widać, że artystka lubi koty i w ogóle zwierzątka, więc tym bardziej ;). Zdecydowanie wolę oglądać sztukę w ciszy i spokoju. Na wernisaże chodzę tylko do znajomych artystów, wiadomo, raz - że wypada, dwa - że cieszę się ich radością, sukcesem. Jednak zwykle później i tak przychodzę w "normalnym" czasie, żeby właśnie spokojnie pokontemplować, nacieszyć oczy i duszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za współczesną sztuką, jednak te obrazy mnie oczarowały. Być może dlatego, że autorką jest kobieta. Są naprawdę bardzo piękne i niezwykle kolorowe.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo. Być może dlatego, że sama jestem współczesna (nie mylić z nowoczesna 😉).

      Usuń
  3. Great paintings, i love the bright colors.

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy International Women's Day!
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim uściski spóźnione z okazji Dnia Kobiet - niech Ci się darzy, Sylwio.
    Prace ciekawe, zwłaszcza kolorystycznie. I widać wielką wrażliwość Autorki: na świat, na siebie, na to, co wokół.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się gra słów: obrazy, obraza. Tak podobne i tak różne od siebie. Prace są bardzo energetyczne. O tej porze roku łakniemy kolorów. 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona gra 😉
      Osobiście nie łaknę, ale twórczość pani Ani uwielbiam od kiedy znam ❤️

      Usuń
  7. Takie podziwianie w ciszy i spokoju najlepsze.
    Obrazy wspaniałe! Można odpłynąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im mniej bodźców dodatkowych, tym lepiej 😉

      Usuń
  8. Cuuuudowne, zapadłam się w nich.....M.

    OdpowiedzUsuń
  9. To niesamowite, że na twoim zadupiu znajduje się coś tak pięknego jak wystawa obrazów pani Anny Płacheckiej-Śniadach.

    I shared an inspiring post, I invite you to read: [https://www.melodyjacob.com/2024/03/my-womens-day-hero-is-my-mom-what-to-wear-on-womens-day.html]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zadupiach wszystko jest najpiękniejsze 😉🤓

      Usuń
  10. Piękne są... zazdroszczę Ci tego "sam na sam" ze sztuką autorki... w Krakowie to niemożliwe, gdzie nie pójdę tłumy... i nici z kontemplacji;) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle wspaniałych obrazów, tyle cudnych zdjęć!
    Szkoda, że w miasteczku nieopodal mojego zadupia nie ma takich wystaw, ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też baaardzo rzadko. Więc korzystam ✌️😉😘

      Usuń
  12. Dobrego nowego tygodnia, niech będzie udany pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe obrazy, pełne koloru. Lubię, gdy jest dużo koloru, dużo błękitu jak na obrazach pokazanych przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewspaniałe. Myślę, że każdy znajdzie w nich swój kolor ;)

      Usuń
  14. Jest co oglądać - piękne, z bogactwem kolorów. A jeszcze jeśli mogłaś je podziwiać w ciszy i spokoju, to wspaniałe warunki do delektowania się tymi obrazami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sivka, fajna to Twoje miasteczko. Na serio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. De facto nie ma statusu miasteczka. To wieś :) A skąd wiesz, swoją drogą? ;)

      Usuń
  16. Wiesz ,chyba po raz pierwszy podoba mi się współczesne malarstwo !
    Coś w tych obrazach przyciąga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że szczerość i otwartość artystki, by uchylić swego świata wewnętrznego ;)

      Usuń
  17. Piękna wystawa. Warte poznania współczesna sztuka. Piękne kolory dominują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę Artystce, jak tylko będę miała okazję ją spotkać ;)

      Usuń