U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 12 maja 2023

Stresomaj

 
 W przełyku gula, w żołądku kamień - taki jest mój tegoroczny maj. Stresomaj. Syn maturzysta, no to rozumiecie... I nie nadążam z publikacją postów szafiarskich. Co jakieś zdjęcia zrobię, zedytuję, coś napiszę, to aura majowa się zmienia i robi się nieaktualnie. No cóż. Jednego dnia gołe nogi, a drugiego grube rajtki. Albo na odwrót. Dziś trafiło na ałtfit czarnobrązowy 🖤🤎  

 
  

36 komentarzy:

  1. Z ta pogoda to prawda, a synowi życzę powodzenia na maturze, mnie to czeka w przyszłym roku 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już półmetek. Najgorszy pierwszy dzień - myślałam, że mi flaki na drugą stronę wykręci z nerwów 🙃

      Usuń
  2. Pogoda faktycznie bawi się z nami wyjątkowo perfidnie ;) A matura- zawsze najbardziej stresująca dla rodziców. Powodzenia dla Was :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się stresuję, że on się stresuje. Nie sama maturą 😉

      Usuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie, kobieta pełną parą, idealna! Trzymam kciuki za wyniki syna, niech będą takie, jak Wam się marzy. Pogoda jest...no taka, jak napisałaś. hehe Niezbyt wiem, czy już porządkować szafę, bo coś te swetry jeszcze się przydają. :D Pozdrawiam najserdeczniej, trzymam kciuki bardzo mocno. :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś, dziękuję 😘 Jemu się marzą wyniki, a ja marzę żeby ten stres zluzował 😄

      Usuń
  4. Powodzenia Twojemu synowi życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to szczęście, że matury dzieci dawno mam za sobą! Trzymam kciuki za powodzenie u Was!
    Stylówka iście majowa, nie ma co :))). Fajna oczywiście, jak zawsze u Ciebie, ale wiesz o czym piszę, nie da się ubrać inaczej w ten ziąb. Zamiast zwiewnych kretoników ciepły sweter i jeszcze ramoneska na wierzch... no co zrobić, taki mamy klimat. A potem nagle z dnia na dzień zrobi się afrykański upał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej mam jeszcze synusia w domu 😉
      Sweter z tych leciuchnych i przewiewnych, nie było tak źle pogodowo. Tylko nieadekwatnie do momentu publikacji 🙃 No ale chyba grubych rajtek (w sumie innych nie uznaję) nie założę do października 🤔😁

      Usuń
  6. Trzymam paluchy za Syna i za Ciebie, żebyście mogli odetchnąć i się ucieszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za syna i za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stres minie, głowa wróci na miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No stylówka świetnie się wpisała w otoczenie i kolorystykę miejsca, w którym zrobiłaś zdjęcia 👌😃A jak stres, to własnie taka pasja, w takim miejscu 😉 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój konik na tym blogu - tło musi się zgadzać ;) :) Tak, pasje pomagają :)

      Usuń
  10. Piękna plener i sesja zdjęciowa.
    Oby poszło świetnie Twojemu synowi na maturze. A jak dostanie się na wybrane, wymarzone studia- Twój stres minie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Oj, obawiam się, że mój stres to neverending story ;) :)

      Usuń
  11. Skoro Mama jest perfekcyjna i wyjątkowa, to i syn jest świetnie przygotowany.
    Trzymam kciuki za syna i za Ciebie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja perfekcyjność nigdy nie dotyczyła spraw szkolnych ;) Bo ja szkoły, całego systemu i wszystkiego co ze sobą niesie - szczerze, fizycznie i do bólu n i e n a w i d z ę. Bardzo się musiałam spinać, żeby tym syna nie zatruć. Na szczęście on sobie świetnie radzi tam, gdzie ja wcale ;)

      Usuń
  12. No tak, pogoda w tym miesiącu jest dziwaczna, nie tylko w Polsce, bo tu w Holandii to jakiś żart :) Stresomaj, cóż trzymam kciuki za matury syna! Ja miałam taki stres-kwiecień, teraz to już odliczam dni do wakacji ;)
    Pozdrawiam, bardzo ładna stylizacja. Lubię to połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nam się nie nudziło ;))
      No, ja wakacji nie planuję, ale za to odliczam (?) czas do czego innego ;)
      Bardzo dziękuję. Ja też <3

      Usuń
  13. Oj tak, maj pod względem pogody jest szalony! :D Powodzenia dla Syna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szalony. W tym roku wyjątkowo 😉 Przekażę ✌️

      Usuń
  14. Wcale Ci się nie dziwię, ze masz stresa :D
    Trzymam kciuki za młodego!!!

    Stylówka ekstra! Ramoneska zawsze doda pazura:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet trochę mi odwala od tego wszystkiego 😁
      Pazury mam w DNA 😉

      Usuń
  15. Ciekawy outfit, życzę więcej spokoju i 3mam kciuki za wyniki maturalne syna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby się ten spokój 😉 Przekażę mu. Dzisiaj akurat bardzo stresujący egzamin ✊

      Usuń
  16. Maj wyjątkowo w tym roku ,,w kratkę". Dziś słoneczko, jutro ziąb... nie przejmuj się stylówą, każda się nada na ten maj 🙃!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuję się, zresztą tych stylówek u mnie na blogu coraz mniej. Nuuudzi mi się to już :D

      Usuń
  17. Pozdrawiam, luz i słońce przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancko wyglądasz Sivko.

    Mam nadzieję, że synowi poszło dobrze. Ostatnio wspominałam własną maturę. Moja Dominika za rok egzamin 8 klasisty będzie zdawać.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️
      Dziś miał ostatni egzamin. Zobaczymy, jak będą wyniki. Mam bardzo ambitnego syna 🙃

      Usuń