U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

wtorek, 31 maja 2022

Naszyjnik apaszka

 Zaczerwienił się świat. Nie ze wstydu tym razem. O dziwo. I zainspirował mnie. Dostałam apaszkę i zrobiłam z niej naszyjnik.

  
  
  
 
 

33 komentarze:

  1. Apaszki ostatnio wróciły do łask. Podobają mi się :) Fajny pomysł na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, tego nie wiem, nie śledzę modowych wyznaczników. Tak mi wpadło do głowy... Z głowy 😁

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apaszka - mała rzecz a cieszy;-) Jednak to sukienka bardziej przyciąga moją uwagę - totalnie mój gust!

      Usuń
    2. Jedna dopełnia drugą 😉
      Nie widziałam Cię nigdy w sukience. Pokaż się kiedyś ✌️

      Usuń
  3. Uwielbiam apaszki od zawsze . Bardzo Ci w niej do twarzy a czerwony dodaję energii . I jest super ! Miłego tygodnia😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś częściej sięgałam i mam tego sporo. Tym razem, jako że nówka i prezent, wreszcie zastosowałam 😁 Dziękuję bardzo ❤️ Faktycznie, energia niezwykła od tego koloru bije.

      Usuń
  4. Trochę popadało (za mało!) i widać jak wszystko próbuje z tego deszczu wyciągnąć jak najwięcej. Ponoć mają być upały, w tym roku czekam z utęsknieniem, bo mi ciągle zimno, niech dla odmiany mi będzie cieplej ;-)
    Wyglądasz szałowo! ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie co będzie, na pogodę wpływu nie mamy 🤷

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł na apaszkę:)))ślicznie Ci w czerwonym:)))ja często zakładam ten kolor:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też potwierdzam, że to świetny sposób na apaszkę. Czerwona stylizacja doskonała na lato. Mamy wprawdzie wiosnę ale dla mnie zbyt chłodną. Podobno od jutra ma być cieplej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty rewelacyjnie wyglądasz w czerwieni, no fantastycznie, a ta apaszka dodaje takiego smaczku całej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No i pięknie! Bardzo lubię apaszki... wszelakie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego niektóre komentarze notorycznie lądują w spamie? Co tu się wyprawia... 🤔 Ale Twój uratowany 😉✌️

      Usuń
  9. Apaszkę też wykorzystuję na różne sposoby, noszę jako naszyjnik, nie raz okręcam jeszcze koralami, albo jako pasek, albo zawiązuję na torebce. Fajne zdjęcia. Sylwia zmieniłam nazwę bloga na Fashion Dreams, ale jeszcze mnie nie przekierowuje, zajrzyj, pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się obiło o oczy. Pozaglądam, ale dopadły mnie stresy życiówkowe i na razie na jestem w innym wymiarze ;)

      Usuń
  10. Myslałam, że pomyliłam blogi! :D
    Ale ogniście! Podoba mi się taka Sivucha:D Apaszka też i pomysł na nią:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale jak to... Ja jestem tak ognistym typem, że muszę się pilnować na każdym kroku, bo inaczej wszystko wokół mnie by spłonęło. Dlatego na wszelki wypadek foty pod strażą pożarną :D

      Usuń
  11. Bardzo energetyzująca sesja! Daje kopa na resztę dnia, dzięki! :)))
    (Dobrze, że do pożaru nie jechali akurat, hi, hi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko przez te na czerwono kwitnące drzewa ❤️🌳

      Usuń
  12. Genialny pomysł z tym wykorzystaniem apaszki jako naszyjnika <3 Cudna ta Twoja sukienka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? I przynajmniej lekki jest (bo mnie od jakiegoś czasu okrutnie ciążą wszelakie biżu-ozdóbki, więc to zaleta) ✌️😉

      Usuń
  13. W zasadzie dawno nie widziałem apaszki, piękna stylizacja w kolorach lata zabarwionego czerwienia, od razy na myśl przyszły mi maki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Apaszki, zawsze na tak! Ja często noszę. Piękny czerwony ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Ileż u Ciebie kolorów na wiosnę 🤩!!! Super 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł na apaszkę, dobrze Ci w tej soczystej czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń