U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 26 maja 2022

Łomatkopolko

 Siwo-brązowy ałtfit: bluza z bufiastymi rękawami, workowata dresowa spódnica. I buty ze sztucznego tworzywa, uważane przez wielu za brzydkie. Człowiek ubiorem wyraża siebie. Ja lubię wyrażać się brzydko ;)

 Korzystając, że Dzień Matki, powiem Wam. Jestem bardzo bardzo bardzo dumną matką swojego Syna. Ten człowiek zaskakuje mnie i zaskakuje. Nie spodziewałam się, że moje dziecko będzie aż TAKIE... I tu superlatywy, superlatywy i jeszcze trochę superlatyw. Drogie Matki. Powtarzajcie swoim dzieciom, że są wspaniałe. Jedyne w swoim rodzaju. Najlepsze. Jest szansa, że uwierzą. I może dzięki temu kiedyś wszystkim będzie lepiej <3

  

33 komentarze:

  1. Spódnicę chętnie bym zarekwirowała;-)
    Wszystkim Mamom, włączając siebie, wszystkiego NAJ!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Człowiek ubiorem wyraża siebie. Ja lubię wyrażać się brzydko ;)"
    mamy wiele wspólnego, zdaje się ;-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że tak 😘

      Usuń
    2. Dołączam do tego zacnego grona.

      Usuń
    3. W kupie raźniej ;)

      Usuń
    4. Świetnie to wyraziłaś. Ja też lubię tak samo;) Monika

      Usuń
    5. Jak dobrze, że są inni tacy "inni" :*

      Usuń
  3. Jakiż cudny wpis na Dzień Matki! Dobrych słów nigdy dość, trzeba powtarzać i powtarzać, aż wejdą w krwiobieg. Ałtfit matczyny jak najbardziej - praktyczny taki, do prac domowych, ogrodowych i nad sobą :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do prac domowych??? Ja tak na ulicę, do ludzi, w Polskę 🤓 Nie mam ogrodu, muszę ✌️

      Usuń
    2. Czyli do prac 'nad sobą' :))) Ty zawsze świetnie wyglądasz, cokolwiek masz na sobie! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Jak cudnie widzieć dumną mamę ze swojego syna, która jeszcze tak pięknie o nim pisze <3 A ta polskomatcztyna stylizacja to zdecydowanie kwintesencja wygody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłop już dorosły, już wymyka się z rąk, idzie swoją ścieżką. Tym bardziej doceniam wszystko, co dało mi matkowanie ❤️❤️❤️

      Usuń
  5. Przepiękne słowa z okazji Dnia Matki, wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny post!
    Wszystkiego najlepszego dla Mam!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło się czyta takie słowa:)))ja też jestem dumna ze swoich dzieci:)))super spódnica:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Matkom być nie jest lekko... Ale najważniejsze, to zrozumieć, że to oddzielny organizm. Nie przeżyjemy życia za nasze dzieci.
    I masz rację, że trzeba im powtarzać jakie są wspaniałe i mogą wszystko!
    Ja zawsze powtarzałam synowi, że niezależnie od tego co będzie robił, to będę go wspierać i najważniejsze, żeby był szczęśliwy!
    Stylówka godna! Nie tylko dla matki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podstawa. Jestem przerażona paniami matkami, które mają oczekiwania wobec dzieci. Że będą jakieś. Że mają być jakieś. Takie pseudoprogramowanie drugiego człowieka. Brrr... Dzieci nie są naszą własnością. Trzeba pozwolić im być sobą. Ba, namawiać ;) Akceptacja i wspieranie <3 Też tak zawsze mówiłam i mówię. I że jakby co, to pomogę mu tego trupa zakopać ;)) Wiem, makabryczne poczucie humoru - ale wiem, że Ty zrozumiesz ;)

      Usuń
    2. Dokładnie! Najgorsze są te z niespełnionymi swoimi ambicjami! Masakra! Ich dzieci muszą być najlepszejsze! A i te, które poduszki podkładają zanim dzieciak upadnie :p A on ma prawo do popełnianie błędów!
      Hahaha :D Z tym trupem , to tak samo i u mnie:D Rozumiem;D

      Usuń
  9. Też mam takiego Syna, Sivko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej ale fajna ta spódnica :D. A szary szeroki sweterek ostatnio też dorwałam ^^. Pięknie piszesz o swoim syny <3. Dla mnie dzień matki był bardzo trudnym dniem. Moja mama ciężko choruje... Tak bardzo chciałbym w prezencie dać jej zdrowie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścisnęło mi serce, bardzo mi przykro. Przytulam Cię mocno 🫂

      Usuń
  11. Mam podobną workowatą spódnicę, też ją lubię 😀 I też mam wspaniałych chłopaków😀 Najlepszego Matko Polko 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylówa 100 % Sivkowa!!! Absolutnie idealna!!!
    No jasne, że moje dziewczynki są wspaniałe, jedyne w swoim rodzaju i najlepsiejsze 🥰!!!

    OdpowiedzUsuń