U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 25 grudnia 2020

Dobra Moc Państwu

  

 Każdy świętuje (lub nie) po swojemu. Magia świąt dla różnych osób oznacza coś innego. Dla mnie akurat... A nie, nie będę się tłumaczyć ;) Niech światło i moc będą z nami. I z Wami. Dobra Moc. Państwu. Szczodrych Godów. Aż żem się wystroiła. Jak choinka :)   

       

Choinka DIY. Kuchenna.


Jemioła:


Choinka pokojowa. Mała biała.

 
  

35 komentarzy:

  1. Niech każdy świętuje po swojemu! Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie - niech każdy świętuje na swój sposób. Zdrowych i spokojnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. I nawzajem :-D
    Jak ja podziwiam osoby, które mają białe buty i owe buty są białe nieustająco! No to jest coś, czego ja nie potrafię dokonać, odkąd adidaski przestały być wyłącznie białe odczułem ulgę wielką i kupuję zwykle czarne, z jednym wyjątkiem na czerwone kotki (pumy znaczy), których już nie produkują, co się dobrze składa, bo by mi było szkoda tyle kasy na czerwone obuwie sportowe wywalić ;-)
    Uściski! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nieustająco białych butów. A o te moje akurat bardzo łatwo dbać. Po prostu wycieram je ściereczką na mokro i już. No, ale one nie są sportowe 🤓

      Usuń
  4. Szczodrych Godów Strojnisiu 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na ruski rok mogę łaskawie być strojnisią 🤓😆

      Usuń
  5. Fajnie się ogląda takie nieszablonowe choineczki, cudo! Wesołych Świąt spędzonych w gronie najbliższych, niech to będzie piękny, a przede wszystkim pełen zdrowia czas. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 Co do zdrowia, to właśnie mam całoświąteczną migrenę. Tak, że tak 🥴😉

      Usuń
  6. Kuchenna choinka cudna:))Ty bardzo elegancko wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie i miłego świętowania:)))każdy niech świętuje jak lubi:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech każdy świętuje po swojemu. Choinka kuchenna super. Świetnie się ubrałaś, bardzo mi się podoba. Zdrowia i spokoju Ci życzę. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, super te ozdoby! Takie białe choinki wyglądają cudnie. Ja stawiam zawsze jakoś na rodzinną tradycję i wybieram te zielone:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego, Siwko:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne choinki, ale drugi plan, książki, bardzo mi się spodobały. Niektórzy nie mają nawet jednej. Tego sie właśnie u ciebie spodziewałam. Dużo nas łączy. To bardzo miłe 🥰 wystrojenie super, botki śliczne, białe buty dodają elegancji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chata bez książek... Nie! Chociaż nie kupuję ich dużo, nie mam tyle miejsca. Mogłabym je zrobić, pozbywając się starych, ale zbyt jestem z nimi związana <3 Botki polubiłam baaardzo. Kłania się mój sentyment do lat 80' ;)

      Usuń
  11. Pomyślności na poświętach i w Nowym Roku. Niech się darzy !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja ;) Super sukienka . Bardzo nietuzinkowe choinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych i Zdrowych Świąt

      Usuń
    2. Dzięki serdeczne :) Nietuzinkowość to piękny komplement ;)
      Wzajemnie :)

      Usuń
  13. Pewnie, że nie ma się co tłumaczyć;) Najważniejsze, to zacząć żyć w zgodzie ze sobą:)
    A wystrojona jesteś godnie! jak na Szczodre Gody przystało:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko winni się tłumaczą 😉 Jak na mnie, to aż przestrojona 🤓😆

      Usuń
  14. Dokładnie, też uważam, że każdy niech świętuje po swojemu.
    Super wyglądasz, a choinki mega fajne i ta kuchenna, i ta biała:)
    Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wystrojona i Ty i choinka:-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka, wpadła mi w oko sukienka 😲 Fajnie się prezentuje. Wszystkiego dobrego Sylwia 🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, była już na blogu, na początkach tego roku, przechadzała się po Łazienkach warszawskich. W innym zestawie, ofkors ;)
      Wzajemnie :)

      Usuń
  17. Pięknie było w te święta! Po mojemu:-)
    Bardzo ładna świąteczna kreacja:-)

    OdpowiedzUsuń