U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

wtorek, 17 marca 2020

Pretekst w czasach zarazy

 Pierścionek hand made z pozostałości sznurkowych. I naszyjnik, również ze sznurka bawełnianego. Szydełkiem machnięte. I żeby z tego powodu wlec Fotoczłowieka w jurajskie ostańce? No a czemu nie. Każdy pretekst jest dobry. Wybieramy miejsca, w których nie ma ludzi i wirusów. Nie dociera panika. Ani strach. Dwa ostatnie przywozimy ze sobą. Na czas. Na czas zarazy.


Koszula? Męska, bawełniana, znowu za duża:

  
Sznurkowy naszyjnik hand made:


A co wyprawia na Jurze mój Fotoczłowiek w czasach zarazy? A to: 


Tajemnicze ostańce jurajskie:


Zamek Pilcza w Smoleniu tuż tuż:


Całkiem blisko jest też Straszykowa Góra. Dojazd od wsi Ryczów:

27 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękne zdjęcia cudownej Jury. Nie daj się zwariować👑. Zajmuj ręce, to i głowa będzie zajęta. A potem chwal się efektami tego - tak jak teraz 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama daję takie rady innym 😁 Ale nan mnie to już nie działa, zwłaszcza w obliczu katastrofy. Ręce, owszem, swoje. Ale głowa... Niezależna. Robi co chce 😀

      Usuń
  2. Piękna Jura...
    Pień drzewa ze zdjęcia 20 jakby chciał przemówić.
    I Twoja niebanalna sznurkowa "biżuteria" :) A Fotoczłowiek bardzo sprawny :)
    Ach pognalibyśmy już gdzieś z M. Póki co nie możemy :(
    Trzymajcie się zdrowo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, żeby drzewa potrafiły gadać ludzką mową, to byśmy się nasłuchali 😉🙆 A dlaczego "biżuteria" w cudzysłowie? To najprawdziwsza biżu 😁😀 Fotoczłowiek ciągle w ruchu, to i sprawny 😊💪 O gnaniu nie ma co marzyć. Trza siedzieć na tyłkach. No chyba, że ma się swoje odludne miejscówki 😉

      Usuń
  3. Piękna sesja! Niezwykła Jura! Niepowtarzalna ze swoją prastarą tajemnicą. I pierścionek niepowtarzalny i pomysłowy... Bywaj zdrowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula mega
    Przypomniałaś mi, jak je kiedyś uwielbiałam
    Krata i oczywiście obfite
    Świetne widoki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki, połazikowałby człowiek, ale u nas w pobliżu nic takiego nie ma. Biżuteria na medal 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, my tu na Jurze, na brak fajnych miejscówek nie możemy narzekać 😊 Polecam, jak już czas zarazy minie 👌✌️

      Usuń
  6. Kocham te jurajskie klimaty i tajemnicze ostańce.
    Taka biżuteria to Twoja bajka, świetnie wplatasz ją w swoje zestawy.
    Jesteś w tym mistrzynią. Zdjęcia cudowne, też bym chętnie się wybrała ale trochę mam obawy...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działają na wyobraźnię i trochę uspokajają 🖤
      Dawno nie robiłam pierścionków, a że trochę sznurka mi zostało, to tak jakoś samo wyszło. No i nikt takiej nie ma 😊😄😉 Co do obaw, to celujemy w miejscówki mało albo bezludne. Polecam. Zastrzyk tlenu i przestrzeni dobrze działa ✌️💪

      Usuń
  7. "Jurajskiego człowieka ciągnie do Jury" - jak sama stwierdziłaś (Pani z okienka). Patrząc na te odwieczne skały i ostańce sprzed milionów lat, trwające mimo wszystko, piękne i dostojne poczułam ich siłę i spokój. Taka siła i spokój są niezbędne w czasach zarazy. Nic dziwnego, że lubisz tam bywać.
    Ja jeszcze nie byłam, ale mam nadzieję że wszystko przede mną...
    Biżuteria i stylówka Sivkowe. Super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak dokładnie jest 😉 Siła i spokój - tego nam teraz wszystkim trzeba szczególnie 💪💪💪 Uściski 🖤🖤🖤

      Usuń
  8. No ja tam pojechać muszę, tak pięknie to miejsce pokazałaś/pokazaliście! Byłam, ale w tak zamierzchłych czasach, że mało co pamiętam. Biżuteria super, pierścionek zwłaszcza wymiata :). Całość znakomita, czerń i biel zawsze uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musisz! Dzięki, kochana. Robię co mogę 😉😊💍

      Usuń
  9. Jakie ładne te wszystkie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To zasługa tych miejsc 😉🙂🙂

      Usuń
  10. Jura mnie zawsze zachwycała i zachwycać będzie, tyle w niej piękna i tyle w niej do odkrycia. Biżuteria cudna... Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Do odkrywania to tu jest całe mnóstwo. Mieszkam na Jurze 40parę lat, choć w różnych miejscowościach. I stale na coś nieznanego mi trafiam 🖤✌️ Serdeczności, Maks 🙂🙂🙂

      Usuń
  11. Piękne miejsce odwiedzacie:))Twoje prace są bardzo ładne i pomysłowe:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mamy "pod nosem" 😉😁 Dziękuję Reniu 😘

      Usuń
  12. Piękne widoki, biżuteria ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz Ty, dziewczyno, piękne bezludzia w swojej okolicy. Teraz żałuję, że nie mieszkam na wsi.
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń