U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 29 grudnia 2019

Wiedźmin w glanach

 Zatęskniłam za prawdziwymi glanami. Nie podróbami z sieciówki. Za takimi, w których spędziłam młodość. Tę pierwszą. Wtedy chodziłam w naprawdę ciężkim sprzęcie. Z blachami, śrubami. Kieeedyś to było...  Jednak czasy się zmieniły, okoliczności, ja. Glany też. Ale znalazłam idealny model dla siebie. Na ten czas. I to po przecenie. 666 Vegan Black. Szkoda zachodu na chodzenie w nie swoich butach...

 A jak idzie Wam oglądanie "Wiedźmina"? Mnie się podoba. Nie dopatruję się, do czego by się tu przypieprzyć. Jak - mam wrażenie - wielu oglądaczy. Zwyczajnie daję się nieść historii. Przypominając sobie wątki z książek Sapkowskiego (które, bądź co bądź, czytałam dobre 20 lat temu). No, może tylko odrobinę żal, że nie jest bardziej słowiańsko... Ale Wiedźmin jest bardzo wiedźmiński. To najważniejsze.


...grosza daj Wiedźminowi...


27 komentarzy:

  1. Ja nie mam problemu z odbiorem "Wiedźmina", bo nie jestem znawcą prozy Sapkowskiego, ani nie mam z tyłu głowy polskiego serialu. Przyjmuję z dobrodziejstwem inwentarza, tym bardziej, że dopiero zaczęłam oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, Dziewczyny! zachęciłyście mnie. Omijałam, omijałam to co mi sieć podsuwała" ale skoro mówicie...
    Sivko, glany prima sort. Jak i cała stylówka do nich. Oczywiście nie jedyna, ale...Ty nie raz jeszcze coś co nich wymyślisz. Już czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tych, co czekali. Zakochałam się kieeedyś w Wiedźminie książkowym. To "mój" styl bycia 😁😉🖤 Z glanów już nie wychodzę. To też prawdziwa miłość 🖤

      Usuń
  3. Ja nie oglądam:)))glany są super:))Pozdrawiam serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty. To przecież nasze dobro narodowe 😉😃

      Usuń
  4. Sama ostatnio mierzyłam glany. Ostatecznie nie sfinalizowałam zakupu ale mnie kusi:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie glany, to coś więcej niż buty 😍❤🖤

      Usuń
  5. Cześć Sivko, Wiedźmina czytałam tylko 3 tomy i to było 15 lat temu, ale serial jest dla mnie ok. Tzn wiadomo, można by podyskutować nt realizacji, ale jako adaptacja książki mnie się podoba. Patrząc na zdarzenia z ostatnich lat w moim życiu to tak na głowie jestem już bardziej Geraltem nież Yennerfer ;). Marzy mi taki kolor włosów jak Ty masz (To tak z zupełnie innej beczki). A zestaw super. Kocham taki styl! Musi być cieżko ;). Bo nie ma 'letko' :O ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jak dobrze Cię tu gościć <3 Witaj :) :) :) Yennefer jakoś nie przychodziło mi do głowy chcieć być (za kobiecy wygląd jak na mnie :D), ale do Geralta zapałałam miłością i utożsamienem od pierwszego czytania. W gry nie grałam, bo nie jestem growa, ale mój syn lubi bardzo. Różne pokolenia, różne oblicza symaptii. Teraz serial - baaardzo się cieszę, że jest. Z góry postanowiłam nie odnosić się krytycznie. Za duże love <3

      Usuń
  6. "Wiedźmina" tylko czytałam, ale glany mi się bardzo podobają. Ostatnio nawet mi się marzyły takie buty do sukienki. Ładnie wyglądają z tymi spodniami. Wiedźmińsko:)
    Udanego Nowego Roku:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do sukienki przede wszystkim ;) Tak się właśnie głównie nosiłam za młodu. Teraz druga młodość, tak, że znów mogę :D Dla Ciebie też :*

      Usuń
  7. Podobnie, jak niektóre moje poprzedniczki, nie oglądam, ale stylówka podoba mi się 😀 i bardzo fajnie z tymi spodniami 😀 Pozdrawiam noworocznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że mało pań, zwłaszcza w moim wieku i starszych, interesują wiedźmińskie klimaty :D Tak, te spodnie wyglądają mega do tych butów <3
      Noworoczna piona for you ;)

      Usuń
  8. Glany musza być a wręcz do ciebie pasują takie buty :)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku 2020

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glany - dużo dobrych wspomnień. Poczułam mus do nich wrócić ✌ Wzajemności 🥂

      Usuń
  9. Super buciki :))). Baaardzo mi się podobają, jak i cała stylówa. Powiem szczerze, że chociaż mam parę lat więcej od Ciebie, to też mi jakoś ostatnio zamarzyły się glany. No chyba druga młodość, fakt :))). I do kiecki właśnie! Jesteś moją nieustającą inspiracją :).
    A z Wiedźminem mamy skomplikowane relacje :) - czytałam, podobało się, ale tak jakoś bez wielkiego szału, natomiast wersja filmowa zupełnie mnie nie porwała. Ja zresztą w ogóle mam jakiś przesyt filmowy od pewnego czasu, solidny detoks muszę zrobić, żeby doceniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej buciorki 😉😃 Glany same w sobie są niemłode, w sam raz dla dojrzałych babeczek. Byle czuć ten klimat. Punks not dead 🙃
      No, każdemu w duszy inaczej gra. Nie każdy musi kochać Wiedźmina. Szanuję 🙂

      Usuń
  10. Ooo, to Ciri ma koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 20 lat temu też nosiłam glany i pierwszy raz przeczytałam Wiedźmina :D!!! Serial obejrzeliśmy z wypiekami na gębach, w 3 wieczory. Jest dobrze, bardzo dobrze :D!!! Dziś planujemy oglądać od nowa... Kiedy będzie 2 seria???
    P.S. Czy do kręcenia scen na wzgórzu Soden, nie wykorzystalu przypadkiem Zamku w Ogrodzieńcu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, jak się wszystko składa ;) Drugi sezon zaczynają kręcić w lutym, no to chyba za jakieś półtora roku będzie :) Tak, kręcili na zamku Ogrodzieniec. Bo zamek Ogrodzieniec jest w Podzamczu - jakby co, to poprawiam tak wszystkich i wszędzie gdzie tylko widzę, bo wiem, że to ważny szczegół, zwłaszcza dla mieszkańców ;) :) O tym, że ekipa "Wiedźmina" jest na zamku, dowiedziałam się chyba dzień po tym jak wyjechali :((( Bo oczywiście podjechaliśmy... Pięknie się prezentuje w serialu <3

      Usuń