U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 22 czerwca 2018

Nożycoręka uprawia dziwactwa

 Są takie osobniki, którym ciągle o coś chodzi, choć same nie potrafią dokładnie określić o co. Odczuwają potrzebę wyrażania. Się i siebie. I ja do takich należę. Mam zespół niespokojnych rąk i głowę niespokojnych myśli. MUSZĘ coś z tym robić. Teraz była faza kolażowania. Zapieprzałam niczym kolarze Wyścigu Pokoju z górki. Niczym Johnny Depp strzygący trawnik w jednej ze swoich kultowych ról. Mówcie mi Nożycoręka.
 Zanudziłam Was moimi kolażami na instagramie i facebooku, to jeszcze donudzę tutaj. Wieńcząc dzieło i zamykając temat. Spasiba za uwagę i ciao do następnego dziwactwa.

   

 Wszelkie prawa zastrzeżone. Do kopiowania, rozpowszechniania  potrzebna zgoda autora, w tym wypadku moja ;) 

30 komentarzy:

  1. Ciekawie, nowatorsko,abstrakcyjnie, inaczej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku!!!!prawdziwa artystka z Ciebie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa KREATYWNOŚĆ przez duże K :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Kolaże są niezwykle kreatywnym sposobem na wyrażenie siebie. Zawsze będą mi się kojarzyć głównie z Wisławą Szymborską:)

    www.oneshotperday.pl
    polska moda uliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co myślę ❤❤❤👌👌👌👍👍👍💪💪💪✌✌✌👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem <3 I poniekąd przez/dzięki Tobie, wyszłam z szafy :))) Dziękuję za wsparcie!

      Usuń
  6. masz do tego talent i jest mocno zakręcone, za każdym razem padam z zachwytu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puściłam hamulce i lecę z górki ;) Dziękować serdecznie <3

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja tylko staram się przekazać, jaki jest obraz w mojej łepetynie 😉🙃😱 Dziękuję 🖤

      Usuń
  8. Nożycoręka, dziwactwa czy zespół niespokojnych rąk, jak tam zwał, ale, ale tu trzeba mieć POMYSŁ i to jaaaki :)) Podziwiam Cię Sylwia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł rodzi się w trakcie - przeważnie. Tak mi się najlepiej działa, bez odgórnego założenia. Czasem coś tam sobie zakładam (tytuł, temat) ale potem samo wychodzi o co mi chodzi tak na prawdę ;)

      Usuń
  9. Kochana, uwielbiam te Twoje "dziwactwa" ! dla mnie to sztuka! podziwiam, zachwycam się, delektuję się i rozkoszuję, :) No jest super! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nożycoręka rozwaliłaś system dadaistów, kubistów i Bóg wie, jeszcze kogo.
    To jest genialne!!!
    Chylę czoło!
    Moc pozdrowień posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te prace są świetne!!! Twoja artystyczna dusza rozkręca się na maxa :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię, podziwiam, oglądam i podglądam!!! Kiedyś sama w wolnych chwilach bawiłam się art historie, więc tym bardziej brawo!!! Naprawdę masz talent!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to taka przewlekła historia, pojawia się i odchodzi a w międzyczasie inne aktywności twórcze. A i tak najbardziej tęsknię do rysunku i ubolewam nad sobą, że dałam sobie wmówić, że to bez sensu i zaniechałam...

      Usuń
  13. Powtórzę za jednym z powyższych napisów - "W PUNKT"

    OdpowiedzUsuń
  14. No i super, rób to co lubisz...

    OdpowiedzUsuń