U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 13 czerwca 2018

Ja pas(uję)


 Pasuję z grubej rury, paskami po całości, total-pas-lookiem, w biało-czarno-szarym paskolorze. Smaczkiem ałtfitowym, świadczącym o pewnej dozie kreatywności, niech będzie fakt, że jako naszyjnik wykorzystałam plastikową opaskę do włosów. Pasuje do plastikowych bransoletek. Podśpiewując z Nosowską Ja pas! ja mówię paski ;) I tyle, bo tak w ogóle, to nie chce mi się gadać.

     
       

30 komentarzy:

  1. Doskonała letnia stylizacja, paski -to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  2. Paskowy "luk" jest super. Też je lubię i noszę namiętnie.
    A Nosowską uwielbiam, jej dystans do świata, do siebie. I za to. że jest normalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś te paski tak same za mną łażą ;)
      Nosowską szanuję od samego początku. Oglądałam jej debiut na żywca w Jarocinie na festiwalu na początku lat '90. Od pierwszego razu zaskoczyło. Nigdy mnie nie rozczarowała - ani muzycznie, ani tym co gada, jaka jest, co robi i jak. Zajebista baba <3

      Usuń
    2. Paski super, Sivka super, Kaśka super do kwadratu :)

      Usuń
  3. Paski świetny wybór świetny luźny look idealny na lato! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paski na Tobie wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Ci w paskach:)))mnie się kojarzą z morzem i latem:))fajny pomysł z biżuterią:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa mnie się jakoś niespecjalnie z morzem kojarzą. Może dlatego, że mało marynarzy widuję :)))

      Usuń
  6. Ja tam lubię "Ja pas" mega utworek. Paski są ciekawe w każdej postaci :) Prosto i na temat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna paskowana Sivula :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna paskowa stylizacja, jest moc

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, rewelacyjnie pasujesz! w total-u i w kontraście! :)a pomysł z tą opaską godzien najznakomitszego trendsetera :) się zachwycam :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na pas znaczy sie na TAK :)

    buziaki:*
    Zapraszam cię na nowy post w pastelowych odcieniach:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Paski do pasków - rewelacyjnie paskowo. :)
    Utwór "Nim stanie się tak, jakby nic nie było..." był i jest od lat jak balsam na duszę.
    "Ja pas" - bomba!
    Moc uścisków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwiodło mnie to połączenie i już mi się nie chce zakładać tego odzielnie :))

      Usuń
  12. Świetny letni look :) Cudna jest ta bluzka :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń