U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

wtorek, 3 kwietnia 2012

Feminizm


"Kocham ogromnie wszystkie swoje zalety, ale nieskończenie więcej - swoje wady. Jestem próżna i pretensjonalna bez granic. Zarozumiała jestem i nie potrafię zachwycać się szczerze nikim poza sobą." I kto to powiedział/napisał??? Nie, żadna celebrycka pseudoskandalizująca łosobowość! To Zofia Nałkowska, wiek temu, ustami bohaterki jednej z książek. W kwestii czytelnictwa - wzięło mnie na feministyczne książki, feministycznych autorek: Kingi Dunin i Krystyny Kofty. Nie wyznaję żadnych ideologi (uważam, że ograniczają człowieka i odbierają mu wolność), w tym feminizmu, ale doceniam kobiecość w kobiecie, jestem ciekawa różnych punktów widzenia - więc czytam...

 

 Wiosenna tendencja do podskoków dopadła i mnie :D

29 komentarzy:

  1. pod tym tekstem Nałkowskiej mogę się podpisać, wyjęła mi to z ust ;p
    a sukienka świetna. kto mógł powiedzieć że za duża?! taka ma być, lubię taki krój. super wygląda z tymi butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja te sukienkę uwielbiam, bo niebanalnie ją łączysz! i nienawidzę Cię za rajtki - nie mogę takich znaleźć w Toro, wykupili wszystkie czy jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobiety są próżne. I choć 95% tego nie przyznaje, jesteśmy takie.
    Bardzo ładne pepitkowe wydanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. od strony podskoku prezentuje się bardzo ciekawie:)
    jak ja chciałabym móc nosić taką długość sukienek, ach te moje pączuszkowe uda...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chcetnie przygarnelabym ta sukienke! podoba mi sie jej fason i wzor! cudnie wygladasz w niej1

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka
    Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sivka Twoje pomysły potrafią, niczym bokser światowej sławy, położyć na łopatki :) ostatnie zdjęcie - mistrzostwo!
    co do sukienki to zachwycam się nią bezustannie, cudowny prosty fason, elegancka, klasyczna pepitka i najważniejsze - w niej TY ;) więc ja zachwycam się Tobą!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. trudny wzor ta pepitka,ale ciekawie oswojona. bardzo interesująco wyszlo.

    OdpowiedzUsuń
  9. No dobra, trochę za duża, ale za to "przyszłościowa" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już, od razu :D
      WCALE NIE JEST ZA DUŻA!

      Usuń
  10. bardzo mi się podoba sposób w jakim ta sukienka opiera się na Tobie:D;))
    ostatnia fotka...odjazd!!!!!
    co do feminizmu...nie lubię tego przesadzonego... ale jestem za:D
    nie rozumiem dlaczego jeśli jestem kobieta mam lubić rzeczy, które są przypisane kobietom od zarania...taką buntowniczką jestem;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taki feminizm, to tak... Ja nie dzielę świata na damski i męski, bardzo lubię facetów, zawsze miałam fajniejszych kumpli niż koleżanki Aż dziw mnie bierze, że mam bloga tak babskiego :D

      Usuń
    2. faceci też mają babskie blogi, czyli równowaga jest;))

      Usuń
  11. No sukienka jest boooska ! :-) bardzo miły dla oka zestaw stworzyłaś...dla mnie kojarzy się z taką....czystością! ;-) chyba przez te rajstopki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie ze HaM wprowadzil te sukienke. Moja mama choc osoba size+ nie dosc ze sie zmiescila w hamowa zwykla rozmarowke to jeszcze prezentuje sie w niej rewelacyjnie! w tej kiecce czyli. ja lubie ja na kims bo jakos nie widze siebie z pepitce co nie mnienia faktu ze jest genialna. sama szukam tego kroju w wersji jednobarwnej...szarosci lub beze

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo tak! Cudnie Ci w tej kiecce, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest świetna i bardzo podoba mi się Twój wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Great Outfit ! I like it.

    Besos Storm

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnie foto jest niezłe:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Podskoki jak najbardziej wskazane na wiosnę. A nawet i cały rok ;)
    Cytatu pasuje do wielu, oj do wielu osób...
    Aj Ty czytasz wiele, a ja ostatnio w miejscu stoję, z dala od książek, grr. Ale zmuszona poniekąd jestem. Muszę nadrobić braki.
    W kwestii Twego wyglądu na tych zdjęciach- mi się cholernie podoba, bo jest wszystko to co lubię :D
    Pozdrowienia zasyłam przemocne !

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnie zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. płaszcz i sukienka cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się ta sukienka i jak na tobie leży.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta sukienka idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za pozostawione komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale Ci ślicznie w tej sukience...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)