U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 27 marca 2024

Odkrywka

 W tym miejscu przez wiele lat była odkrywkowa kopalnia piasku. Teraz porasta ją lasek. I pojawiła się woda. Wynik zamknięcia kopalni rud cynku i ołowiu, i zakręcenia pomp odprowadzających wodę. Tworzą się zalewiska. Być może kiedyś będzie można tu pływać. Tymczasem można się przejść.

 Ałtfit codzienniaczek. Z tiszertem z działu męskiego. Szukając rzeczy dla moich chłopów (hop hop hop), odkrywam czasem coś dla siebie ;)

 
  

22 komentarze:

  1. Stylówa rewelka - jak zawsze u Ciebie. Tiszercik odlotowy i superancki! I chłopskie mają miłe w dotyku materiały. Ja ostatnio kupiłam w Reserved trzy pary portek... najmniejszy męski rozmiar = dla siebie. Bo babskie z dziurami były jakieś do bani, a w tych męskich było mi super i podchodzą mi pod samą talie, a nie lubię biodrówek. Kocham rwane jeansy przez młodość spędzoną w żakiecikach. :D Uściski i serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja młodość miałam dziurawą i poszarpaną 🤓

      Usuń
  2. Amazing Shirt, great Outfit!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylówka super. A ten nadruk co przedstawia? Czy to wielkanocny królik? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gdzie, ja i wielkanocny królik... Zresztą, chyba zając, jak coś 🤓🙃 Przedstawia zwierza z rogami 😈

      Usuń
  4. Ciekawe miejsce i świetna stylizacja! Masz mega styl, uwielbiam takie kreatywne stylizacje!<3 Na dziale męskim można znaleźć świetne nadruki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie 😘
      O, tak. W przeciwieństwie do damskich, słodkopierdzących 😉

      Usuń
  5. Wyglądasz bardzo młodzieżowo, takiego młodego masz ducha. Wspaniała stylizacja.
    Życzę Ci radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ten duch średniowieczny bardziej, ale poczucie gustu nieprzemijające ;) :)
      Alleluja i do przodu <3

      Usuń


  6. Dobra, co z serca do serca płynie
    I dużo pięknej wiosny wokół,
    Niechaj w radości czas ten minie,
    w miłości, która jak co roku
    nadzieję niesie, zieleń, kwiaty
    i słońce co wszystko rozjaśni!
    Niechaj w tym świętym, pięknym czasie,
    nie będzie smutków ani waśni,
    niech tylko dobro w nas rozkwita,
    jak wiosna, co Wielkanoc wita.

    Szczęśliwego, wspaniałego Czasu życzę Ci na te Święta i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie i nie tylko w święta, ale zawsze <3

      Usuń
  7. Świetny image. Tereny ciekawe.
    Radosnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kiecka, bluzka, kurtka osobno i w zestawie 😉😁
    Odkrywka też😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też. Zwłaszcza w zestawie, bo tak się tu wszystko mi zgadza...👌🙃

      Usuń
  9. Świetny codzienniaczek i miejscówka świetna... niecodzienna:) Krzepiący jet widok odradzającej się przyrody, a sosnowy lasek cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie za jakiś czas będzie pod wodą.

      Usuń