U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 29 stycznia 2024

Deszczówa i abażurek

 Ciemnoszarą chustę zrobiłam szydełkiem, z bawełny z odzysku. Deszczową chustę. Jak deszczowe krople, które spadły akurat kiedy fociłam. I porobiły plamki na ubraniu. Zauważyłam dopiero po zrzuceniu zdjęć na laptopa. No trudno. Państwo wybaczą 🩶 Jest też abażurek do małej lampki, który zrobiłam ze sznurka, szydełkiem. Oryginalny sklepowy okazał się badziewiasty. A co hand made, to hand made.

  
Abażurek:
 
Anja Huwe:

   

20 komentarzy:

  1. Super abażurek bardzo pomysłowy. Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace są piękna:))abażurek uroczy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tu wszystko pasi, nawet te deszczowe krople😁 pasują do deszczowej chusty👍
    A abażurek jak korona! Daje nastrój... 🕰️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wyschły i trwałych śladów nie poczyniły 😉
      Też mi się z koroną skojarzył 👑 Daje nastrój w kuchni 😁

      Usuń
  4. Świetny nastrojowy abażurek, dla mnie lampka na noc. Chusta jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała być na noc, ale z przyczyn technicznych póki co świeci w kuchni. Robi nastrój do mycia garów 😉

      Usuń
  5. Haha, no to mnie nabrałaś :). Albowiem - przyzwyczajona do ukrytych znaczeń w tytułach Twoich postów - byłam pewna, że abażur to jakaś wymyślna nazwa części garderoby. A tu niespodzianka, prawdziwy abażur! Poniekąd też garderoba, tylko że dla lampki. Natchnęłaś mnie zresztą, bo właśnie u mnie dokonał żywota jeden abażurek, zatem coś stosownego wydziergam. Chusta świetna, ale gwiazdą wpisu jest tym razem abażur :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha 😄 Chociaż raz napisałam prawdę 😁😉

      Usuń
  6. Przepiękna chusta, a abażurek bardzo pomysłowy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na ten abażurek i chusta też super się prezentuje :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful clothes for wear in Winter, and a nice lamp. Very good for decorate in the saloon.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna chusta i abażur!
    Fajne jest to, że do każdego praktycznie stroju masz zrobioną własnoręcznie przez siebie chustę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie do każdego! Mam ich tylko kilka i zawsze któraś do czegoś pasuje. Mam ograniczoną pulę kolorów, które lubię i używam 😉

      Usuń
  10. Świetna chusta... i bluza, szary ma moc! Abażurek daje ciekawy efekt świetlny... bardzo nastrojowy;)

    OdpowiedzUsuń