U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 9 lipca 2023

W Sosnowcu

 Doszły mnie słuchy i widy, że w Sosnowcu murale fajne są. Sprawdziłam. Są 👌 Mural z panem Jackiem Cyganem. Sosnowy początek. Mural z Kiepurą. Linoskoczek. Warszawa. Przy okazji odwiedziłam Trójkąt Trzech Cesarzy. Styk dawnych trzech zaborów. Miejsce być może mało atrakcyjne wizualnie, ale w kontekście historycznym już bardziej.     


22 komentarze:

  1. Ooo, byłaś bardzo blisko mnie, bo mieszkam w sąsiadującą z Sosnowcem Dąbrową Górniczą. Murale zawsze mnie urzekały, ale ten z linoskoczkiem mnie oczarował. Jeszcze go nigdy nie widziałam. Zachęciłaś mnie też do odwiedzenia (wreszcie) Trójkąta Trzech Cesarzy, o czym marzę od dawna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często bywam tu i tu, głównie w marketach budowlanych. Mieszkam za miedzą 😉

      Usuń
  2. Piękne murale. Mój typ- las z oknem. W Sosnowcu jeszcze nie byłam.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcąc obrazić Sosnowca, trzeba stwierdzić, że te murale dużo mu dodają 😉

      Usuń
  3. O rany! Rzeczywiście fantastyczne murale!
    Ten linoskoczek wymiata! Super połączone te kamienice.. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, świetny pomysł. W ogóle murale to coś bardzo dobrego dla miast 👌

      Usuń
  4. O, lubię murale, a te są niesamowite, super!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by się spodziewał po Sosnowcu 😉 Tak, te są super. I w ogóle murale są super 👌

      Usuń
  5. Piękne murale. Dobre oko do zdjęć! 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare oko, długo praktykujące przyglądanie się ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam Twoje posty z muralami. Domyślam się, że Twoje archiwum ze zdjęciami jest już imponujące.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Archiwum ze zdjęciami? Hm, szczerze mówiąc, mam wszystkie tak rozproszone, a nawet pogubione, że aż wstyd ;)

      Usuń
  7. Trzeba przyznać, że bardzo ładnie prezentują się te murale :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe! Sama chciałabym je zobaczyć na żywo *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzom wdzięczna, żeś te murale sosnowieckie osobiście sprawdziła, ciekawie sfotografowała i nam, gawiedzi blogowej, zaprezentowała, bo zaiste warto!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to. Ale robię to przede wszystkim dla siebie ;))

      Usuń
  10. Blisko mam, ale nigdy w Sosnowcu nie byłam (jakaś 1 - 1h10minut autem). Piękne murale.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooo.... ładnie w tym Sosnowcu. Muszę się tam w końcu wybrać 😂🙃🤪

    ............................
    Cudze chwalicie, swego nie znacie 🥸

    OdpowiedzUsuń