U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

wtorek, 25 kwietnia 2023

Koincydencja

 
 Jak widać, zaistniała pewna koincydencja. Ałtfitowo-kolażowa. Szaro-beżowa. Ałtfit iście kwietniowy - trochę na ciepłą aurę, trochę na chłodniejszą. A kolaże SłowObrazy mówią same za siebie. I za mnie.



 

KwiatoGłowa dla FotoCzłowieka, na imieniny:
 

24 komentarze:

  1. Bardzo dobre zestawienie - beż z jasnym jensem. Przepastna torba w kształcie trapezu, prosta , klasyczna- uwielbiam. Ja mam prostokątną, w kolorze ciemnego jensu( a właściwie bardziej pod granat) oczy mi się śmiały, gdy ja kupowałam. Kolaże świetne. Bardzo fajny klimat tego postu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie dżins, to szara bawełna. Torba też szara. Szarobeże, ogólnie rzecz biorąc 😉

      Usuń
    2. W każdym razie i tak mi się podoba. Chodziło mi o kolor popularnie zwany - jens, jasny i ciemny, nie rodzaj tkaniny.

      Usuń
    3. Wiem wiem, tylko musiałam doprecyzować ;) Jestem pedantyczną szczególarą ;))

      Usuń
  2. Świetne zestawienie. Lubię kolor szary, ale troszkę mniej niż niebieski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie szary na pierwszym miejscu, razem z czernią i beżem. Potem długo nic i gdzieś tam potem ze trzy inne, wymiennie. Niebieski też tam jest ;)

      Usuń
  3. Zestaw fajny i taki wiosenny:))a wiosna jak to wiosna trochę kaprysi:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taką kolorystykę - surowa i taka naturalna

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zestawienie kolorów bardzo mi się podoba. Zwróciłam uwagę na Twoje buty, są wygodne?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo. Wygodne i lekkie. Mam nadzieję, że z jakością też będzie ok :)

      Usuń
  6. Właściwie wszystko już powiedziałaś - obrazem.
    Twój Fotoczłowiek - bezcenny! Serdeczności imieninowe zasyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I to wszystko w jedną całość się złożyło!
    Głowa też oczywiście:D
    Zdrówka na imieniny i nie tylko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Artystyczna dusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy możesz zdradzić gdzie widziałaś łąkę z kwitnącymi narcyzami?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawienie kolorystyczne, całość z kolażami znakomita, bardzo fajny pomysł tego połączenia ałtfitowo-kolażowego, ogromnie mi się to podoba, sama koncepcja i wykonanie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszy mnie, kiedy ktoś dostrzega moje wysiłeczki 😘

      Usuń
  11. Świetnio to wszystko wyszło. Kiedyś regularnie robiłam kolaże, mapy myśli czy marzeń. Muszę do tego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo lubię kolażować. Lubię słowa, lubię obrazy - robię słowobrazy 😉

      Usuń