U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Matka, żona. Człowiek. Przekorna indywidualistka. Spaceruję swoimi ścieżkami. Odwiedzam miejscówki. Dziergam na drutach. Robię zdjęcia. Przyglądam się szczegółom. Mam Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Mieszkam na Jury, niedaleko Pustyni ;) k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 26 marca 2022

La camisa negra

 
 Dlaczego założyłaś sutannę? Spytał ktoś, widząc mnie w tej czarnej koszuli. Hm, faktycznie. Dlaczego? Może dlatego, że lubię czasem palnąć kazanie 🤓  

  
 
 O mój bazie!  
  

20 komentarzy:

  1. Gdzie tam sutanna... Fajna koszula. Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obrazku 🤓 Nie odbierajmy nikomu prawa do jego własnych skojarzeń 😉

      Usuń
  2. O, słuchało się tej piosenki, słuchało!
    A sutanna zawsze na propsie ;-) zamierzam sobie uszyć płaszcz, który na takowej będzie wzorowany, ino bardziej stylowy :-D
    (jak dożyję, bo na razie to widoki mizerne, a dziś w robocie będzie raczej nieprzyjemnie...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze jakąś koloratkę skołować 🤓

      Usuń
  3. W takim razie fajna ta sutanna! Podobnie, jak piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię takie koszule:))piękne zdjęcia:))piosenkę miło się słucha:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są fajne, tylko to ich prasowanie jest upierdliwe 🤓

      Usuń
  5. Lubię tę piosenkę, a kojarzę ją z... Danią, bo tam kupiłam składankę Latino i słuchałam przez miesiąc non stop, będąc z uczniami na praktyce.
    Czarny jest cool!

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój bazie! Sutanna idealna do kazania!;) :D
    A i torba na datki świetna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiam, dlaczego tacy nie zabrałam na foty 🤓

      Usuń
  7. Piękne zestawienie, uwielbiam stylizacje w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Chociaż, co prawda, tu czerń tylko w połowie ;)

      Usuń
  8. Lubię ten Twój Minimax - minimum słów, maximum treści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, cudowne określenie 🖤🖤🖤✌️😘

      Usuń
  9. Do twarzy Ci w tej sutannie. Fajne dodatki i jak zawsze ciekawe zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szacowny mój fotograf jest zarazem najgorliwszym krytykiem mej twórczośco ołtfitowej. Ogień i woda. Profesorski kij w zadku i nonszalancja kury domowej. Przeciwieństwa się przyciągają 🤪!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojemu fotoczłowiekowi zawsze się podoba, kiedy pytam... Chociaż raczej nie pytam 🤓 Za to synuś czasem lubi skomentować 😉

      Usuń