U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 23 lipca 2020

Gruba jestem


 Gruba siata jestem, prototyp. Z dwóch szpul sznurka YarnArt Macrame Cord 3mm. Szydełkiem 6,00 mm mnie zrobiono. Jestem czarna. Wyglądam niby tak samo jak moje chudsze siostry-siatki, ale jednak jest różnica. Wiem, że moja wykonawczyni (podsłuchałam, jak mówiła do kogoś) nie spodziewała się po mnie, że aż taka fajna się zrobię. I że nikomu mnie nie odda. No! Tylko by spróbowała! Mój użytkowy i blogowy debiut nastąpił w Walimiu, w Górach Sowich. Sprawdziłam się, dźwigając różne dziwne wycieczkowe klamoty ;)

38 komentarzy:

  1. Siata naprawdę solidna ale przez to jaka efektowna i oryginalna:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Post jest o siacie, ale ja zawieszam oko na zestawie "sukienka plus spódnica". Połączenie z chabrową było super, ale z beżową też jest ekstra😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zakochałam się w tym połączeniu 😍🥰

      Usuń
  3. Piękna jesteś i taka... wiedźmińska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, super skojarzenie 👌👍 Wiedźmin moim bohaterem jest 🖤

      Usuń
  4. Ależ piękny outficik... taki... słowiański 😊!!! Bardzo mi się dziś podobasz 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham słowiańskość 🥰 Dzięki 😘✌️

      Usuń
  5. Siata i jej właścicielka zacnie się prezentują.:) Moja siata brzoskwiniowa ciągle czeka na debiut.:)
    O Walimiu czytałam, o słynnych sztolniach i nie tylko. M. i mojego syna interesują takie miejsca.
    Może kiedyś dotrzemy...
    Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie łososiowa? Z tego co pamiętam, to taka bladoróżowa... ☺️ No właśnie, mojego W. też te tematy kręcą i stary młodego zaciągnął 😆😀 Uściski, Basiu 😘

      Usuń
    2. Łososiowa czy brzoskwiniowa :D ? Śliczna jest bez względu na nazwę koloru. Tylko na razie ze zdjęciami kiepskawo...

      Usuń
  6. Bardzo fajna ta gruba, no i plus, że czarna 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Czarną albo siwą zaczynam wszystkie moje nowe siatki 😉

      Usuń
  7. I znowu to świetne połączenie! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę z niego wyjść 😉😄 Dzięki ☺️😘

      Usuń
  8. Świata gruba siata. Tytuł mnie zadziwił, co ta Sylwia pisze, jaka gruba a to siata gruba😜😜. Całość ns wielki plus, cała TY! Serdecznie pozdrawiam🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście też jestem coraz grubsza 😱🥴🙄😆 Dzięki piękne 😘

      Usuń
  9. Siatka super ale Twoje prace są zawsze piękne:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś ☺️ Dziękuję 😘♥️💗

      Usuń
  10. Siatka super. Fajnie połączyłas z beżową spódnicą. Kiedyś też miałam dużo czarnych ubrań. Ale po dwóch żalobach, kiedy nosiłam tylko czarny kolor, bo każdy drażnił teraz troszkę go odłożyłam. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 Wbrew pozorom, nie mam dużo czarnych ubrań. Ale często chodzę w tych, co mam 😉

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń