U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 8 lutego 2020

Zebrowska w Łazienkach

 Którędy do Łazienek? - pyta Zebrowska. Tędy - pokazuje palec. Łazienki, dodajmy, Królewskie. A Zebrowska to sukienka 🦓 Za palcem naprzód marsz. Łazienki czekają. I pamiętajcie, żeby po sobie wodę spuścić (taki gUpi żarcik 🤪).


 W czeluściach internetu znalazłam perełkę. Przedwojenny film o Łazienkach. Pozwalam sobie zamieścić, bo może jest tu taki sam waryjot, jak ja. Zakręcony na punkcie takich historyczno-dokumentalnych smaczków ✌️👌🖤
  

22 komentarze:

  1. Super look, na luzie i nienachalnie ujmujący lat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu nie mogę zacząć się ubierać, jak kobieta w moim wieku. No nie dam rady :D

      Usuń
    2. W jakim wieku. Kobieta ma tyle lat na ile się czuje :)

      Usuń
    3. Ej, ale ja jestem dumna z mojego wieku. I w ogóle 😊

      Usuń
  2. Sivko, co to ma być: "jak kobieta w moim wieku"?! Mamy tyle lat na ile się czujemy, i to nie fizycznie, ale psychicznie. Koniec i kropka😀 Noś się jak chcesz, fajnie jest.
    Łazienki na twoich zdjęciach prezentują się świetnie mimo braku słońca. Ja tam byłam sto lat temu i też robiłam zdjęcia wiewiórkom... A, i jeszcze pawiom😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ma być, że moje rówieśnice to poważne panie. A ja nie. I zamierzam tym epatować 😁 Pawia żadnego nie było. Ale nie szkodzi. Było mega i bez niego 😃

      Usuń
  3. Dyżurna wiewiórka była, to good! Jeszcze tylko pawi brak, które pochowane zimą. Kocham Łazienki, gdy jestem w Wawie zawsze tam zaglądam.
    Sukienka zebrowa i reszta bardzo miła dla oka i Właścicielkę pięknie zdobi :)
    Wiek to tylko liczba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję, że filmik przeleciałam pobieżnie, ale w wolniejszej chwili wrócę żeby spokojnie się nasycić, bo to faktycznie perełka :). Cudne foty! Ty nawet te znane miejsca potrafisz tak jakoś interesująco obcykać, że człowiek ma wrażenie, że jeszcze tam nie był. Sukienka świetna, bardzo mi się ten print podoba :). A z tym wiekiem, to wiesz, ja im starsza jestem, tym bardziej mam na wszystko wyrąbane, więc najmniej się przejmuję tym, co o moim stroju ktoś tam powie. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, ten filmik :)
      Chciałabym, żeby tak było, z tymi miejscami ;)
      Ech, wyrąbane, to ja mam we krwi od zawsze. W życiu się nie przejmowałam, co kto mówi o moim ubieraniu. Jestem przyzwyczajona. I zajebiście nie ogarniam ludzi, którzy się przejmują, co inni powiedzą ;)

      Usuń
  5. Oj, marzy mi się weekend w Warszawie, mam parę całkiem nowych miejsc do ogarnięcia, choć generalnie dużych miast nie lubię, to dla tych paru miejsc warto się przemóc:-)
    Bardzo przyjemny spacer w dobrym stylu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie, ze względu na swoją historię, Warszawa mocno imponuje. I chciałoby się jej więcej ;)

      Usuń
  6. Nie mam za często okazji bywać w Warszawie ale jak jestem, to Łazienki są obowiązkowe :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. I to wszystko zrobiliście w jeden dzień??? Szacun... ja chcę z Tobą jeździć na wycieczki :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, zwiedzaliśmy sobota-niedziela plus trochę jeżdżenia w piątkowy wieczór i do południa w poniedziałek ;)

      Usuń
  8. Byłam w Łazienkach "sto lat temu", a jak nie, to dawno, ale pamiętam 🙂 Ałtficik bardzo przyjemny. Sukienka zebrowa ładna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to był pierwszy raz w Łazienkach. A o sukience to ja muszę specjalny post zrobić, bo w ogóle nie wymieniłam jej zalet i nie podkreśliłam jej zajebistości 😊🦓

      Usuń
  9. Łazienki są piękne, o każdej porze roku, jest co zwiedzać i podziwiać. Outfit super szary. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bardzo przyjemne miejsce. Wyobrażam sobie, jak bosko musi być w pełni lata <3

      Usuń
  10. Filmik zobaczyłam z wielką przyjemnością. Perełka. Bo przecież Łazienki Warszawskie to niezwykle urokliwe miejsce. A Twoje zdjęcia wydobyły i podkreśliły ich piękno.
    Nie wyobrażam sobie, kiedy jestem w stolicy, by nie odwiedzić Łazienek.:)
    Z sentymentem wspominam moją ostatnią wycieczkę z młodzieżą jeszcze gimnazjalną do stolicy i uroczy jesienny spacer. Młodzi byli zachwyceni Łazienkami.:)

    Sukienka zeberka - cudna. Taka zwiewna i wygląda na bardzo wygodną.
    Koniecznie pokaż ją kiedyś bez kurtki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że jest internet, w którym można znaleźć takie cuda :) :)
      Sukienka faktycznie wygląda na zwiewną, ale tak naprawdę jest dwuwarstwowa, na halce. Nie ma przewiewów ;))

      Usuń