U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 23 grudnia 2019

Światła

 To był ciężki rok, trudna druga jego połówka. Dowalił jeszcze na sam koniec. Czymś strasznym, przygnębiającym. Nie chcę o tym pisać, ale nie mogę udawać, że się nie wydarzyło. Staram się jednak nie utknąć w mrokach własnych myśli. Szykujecie się do świąt. Życzę Wam i sobie dużo światła. Nie tylko z choinki.


20 komentarzy:

  1. Instalacja z manekinem bardzo niepokojąca. Mrok, destrukcja, fragmentacja, przygaszone światło, atramentowe cienie. Takie są moje skojarzenia. Życzę odwrotności: światła, konstrukcji, poskładania w całość i dużo słońca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manekin stoi tu na stałe. Choinkę dostał do towarzystwa na czas określony. Padują do siebie, oba białe... To wesoły, świetlisty kącik... A manekin po prostu stary, zdezelowany, długo mi służy. No, takie mam poczucie edtetyki 😉🙃

      Usuń
  2. Kochana Sylwio, życzę Tobie i Twoim bliskim ŚWIATŁA, takiego, jakiego pragniesz.
    Przytulam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdoby, klimatyczne na całego. Preczytałam i poczułam gniew. Masz wspaniałą postawę, nie wiem, co się stało, choć brzmi no źle. Kurczę... pamiętaj, że sercem tak szczerze jestem z Tobą. Z całych sił życzę Ci światła, niech pokona ciemność. Sercem Cię tulę i wspieram. Życzę, by te święta przyniosły Ci i Twoim bliskim chwile ulgi, chwile radości. Życzę, byście otrzymali to, czego potrzebujecie. No jestem sercem obok. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stało się strasznie. Nie chcę i nie mogę pisać o tym. Nie dotyczy to tylko mnie. Innych bardziej.

      Usuń
  5. Przytulam Cię mocno Sivko! Jesteś cudowną i mądrą Kobietą- przemyśl, ogarnij, poskładaj, załóż koronę i śmiało wstań. I idź dalej z podniesioną głową! Każda sytuacja jest chwilowa i po coś... Usmiechu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja idę, inni już nie... Niektóre chwile przeradzają się w wieczność.

      Usuń
  6. Życzę Ci tego czego najbardziej potrzebujesz:))Tobie i Twoim bliskim dobrych świąt:))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, z Twojego bloga bije taki ogrom pozytywnej energii i mocy, że ona musi, po prostu musi do Ciebie wrócić, ze zwielokrotnioną ,życiodajną siłą! Życzę Ci pogody ducha i optymizmu, dobrej passy, weny twórczej, zdrowia, kasy, oddanych przyjaciół, miłości i zawsze jak będzie Ci to potrzebne - świętego spokoju :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kochane, co napisałaś. Muszę i ja sobię tę dobrą energię uświadomić. Dziękuję. Wzajemnie Tobie - czego Ty sobie życzysz 🖤

      Usuń
  8. Wiele dobrego Co życzę...<3 Czasami trzeba pomilczeć..

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby ten nadchodzący był lepszy, trzeba tak myśleć, musi tak być! Trzymam kciuki, cieplutko pozdrawiam, ściskam ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby. Też chcę tak to widzieć. Dziękuję 🖤

      Usuń