U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 12 grudnia 2019

Beża i siwa

 Siwe portki są męskie. Kupiłam je sobie (tak, sobie) od razu z decyzją o obcięciu i postrzępieniu. Etap strzępienia w toku. Beża - beżowy sweTwór. No, to jest grubsza rzecz. Dosłownie też. Pomysł i wykon mój. Autorski. Bezszwowy, z popruciami. Czapka do kompletu dla Beża też jest. Podwójną nitką, również bezszwowa. I kolejna z rękoDzielnych siatek. No, siwej nie mogłam przecież sobie nie zrobić ;)

  Beża: 
Poprucia:
Sivka z siwą:
 
 Zdęcia robiliśmy przy ruinach zamku w Bydlinie (w naszej gminie Klucze). Na Szlaku Orlich Gniazd... 

 ... ale już tyle razy pokazywałam to miejsce, że nie będę się na nim skupiać tym razem. Za to coś, co powstało niedawno. Ścieżka historyczna na zboczach zameczkowego wzgórza. Rowy strzelnicze z czasów I Wojny Światowej: 

Rowy strzeleckie:
O, a tu kto?!
Dziadek żołnierzowy ;)
Obczaja, czy wróg nadciąga. Albo turyści ;)
  

36 komentarzy:

  1. Sweter w formie prosty, a w detalach bardzo ciekawy. Inny niż zwykle sposób tworzenia raglanu - gwiazdki, podprucia to też prosty zabieg, ale sprawdza się. Fason luźny - można dogrzać się pod spodem drugą warstwą ciuchów i nie ukrywać swetra pod kurtką/płaszczem, można chwalić się nim wszem i wobec. A więc chwal się do oporu😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię tak robić raglan. Że przypomina gwiazdki, na to nie wpadłam, ale jak tak patrzę, to faktycznie 🙂 Wolałabym się nie dogrzewać, straszliwie nie lubię wkładać pod spód ubrań 😉

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty masz zdolne rąsie! tak misternej pracy nigdy bym nie wykonąła! Bezszwowe łaczenia są piękne i jeszcze te gwiazdeczki... I mereżki... A szarości i beże to także moje kolory. No ale zaraz po czerni :) Cała stylówka ze spodniami i siatką bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nawet nie wiem, co to są mereżki... Taka ze mnie znawczyni 😉😁 Dzięki wielkie ✌😊

      Usuń
  4. Piękne są te Twoje dzieła:)))wyglądasz ślicznie:))a miejsce fantastyczne,lubię takie klimaty:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki. Ciągle jest 😉🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie męśkie portki super sprawa- coś innego. Sweterek za to totalne cudeńko- uwielbiam beże :-)
    Miejscówka niezwykle interesująca

    cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwiastek męski lubi takie odstępstwa od ciuchowej normy ;)
      Serdeczności :) :)

      Usuń
  7. Zazdraszczam Ci tych terenów i zamczysk:D
    No i czekałam na pojawienie się Siwej Siaty!
    Perfekt pasuje do nowych portek i swetrzyska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty pracowita jesteś :) Te plenery to aktualne zdjęcia, czy historyczne ( jesienne )?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pracowitość. To wena 😀😉 Plener aktualny, sprzed tygodnia.

      Usuń
    2. Żeby mnie jakaś wena chciała dopaść ;)

      Usuń
    3. Wena jest dobra na wszystko. Ratuje przed fisiem zupełnym 😉

      Usuń
  9. Fajny jest ten sweterek co masz na sobie :D Idealny na zimę :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za wytrwałość i cierpliwość do takiej pracy. Śliczne miejsce bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka praca to relaks, odstresawiacz, joga, medytacja i takie tam. Dobrze robi na głowę 😉

      Usuń
  11. Sweter ma swój urok, tak samo jak zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, żeby to wszystko co robię, miało swój (nie cudzy) urok ;)

      Usuń
  12. Szlak Orlich Gniazd bardzo mnie kusi rowerowo już kilka dobrych lat, ciągle odkładam na później, plan jest dobry, tylko pora ciągle nieodpowiednia...
    Bardzo fajna miejscówka na ekspozycję fajnego swetra:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jura poczeka ;) Szczerze, to najbardziej polecam wiosną lub jesienią. I ludzi mniej i skałki lepiej widoczne ;)

      Usuń
  13. Nigdy nie byłam na Szlaku Orlich Gniazd, znam to miejsce tylko z lekcji geografii ;-) Świetny ten Tój sweter, buty masz odlotowe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jako mieszkanka tych okolic ;)
      Dzięki <3

      Usuń
  14. Zamek znam👍👍..fajna wycieczka... Portki super, też swoje obcięłam jakiś czas temu. Bluzka bardzo mi się podoba . Całość na wielki plus 👍👍👍👍, serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, pokazywałaś na blogu 🙂😉👍 Dzięki serdeczne 😘

      Usuń
  15. Nawet bym nie przypuszczała, że to męskie spodnie. Wyglądają na Tobie świetnie! Torebka super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są trochę takie workowate ;) Ale na ich mniej męski imidż, robią im dobrze buty mniej męskie. Tak to jakoś widzę ;)

      Usuń
  16. Siwa też ładna, ale dobrze... nie będę zachłanna ;D. Piękny i niezwykle oryginalny SweTworek!!! Masz dziewczyno talent :D!!!

    Hm!!! Zastanawia mnie bardzo, czemu ja jeszcze nie byłam na zamku w Bydlinie!!! Koniecznie musimy to nadrobić :D!!! Okopy też chętnie zobaczę :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siwego sznurka, póki co, nigdzie już nie mogę dorwać. Za to mam kilka fajnych kolorków, z których już sie robią kolejne siatkęsy ;)
      Nie byłaś??? Niemożliwe! Gnaj w te pędy, spodoba Ci się ;) To maleńkie ruinki, ukryte na zalesionej górce. Fajne miejsce, małoludne ;)

      Usuń