U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

wtorek, 21 maja 2019

Podróże Guliwera

 Przypodróżowaliśmy do miejsca, które zwie się SabatKrajno w miejscowości Krajno Zagórze, w sercu Gór Świętokrzyskich. Do Alei Miniatur. Żeby poczuć się jak Guliwer. Ale babajagowo-czarownicowe wątki też urocze ;)

 Podróże Guliwera. Europa, Australia, Ameryka, Azja, Afryka. W godzinkę:
A kto to się chowa za krzywą wieżą?
 


Pożyczyłam sobie ałtfit:
  

23 komentarze:

  1. Fajne miejsce! Niagara mnie zachwyciła:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja, oślica, nie od razu załapałam, że to Niagara - na szczęście są tabliczki z podpisami, można na szybko się doinformować i udawać mądralę :)))

      Usuń
  2. Jaakie super fotki :D. Fajnie te miniatury, niektóre jak prawdziwe :D. Tym razem ja jeszcze wrócę się pogapić :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykon zadziwiająco dobry - przyglądaliśmy się z bardzo mocno z bliska, zwłaszcza mój mąż, budowlaniec :)))

      Usuń
  3. Bardzo chcę tam kiedyś pojechać. Post bardzo mi się spodobał, wszędzie bym pojechała. Można się rozmarzyć, mam nadzieję, że i ja tam zawędruję. Bardzo przyjemny post, no a za krzywą wierzą, chowa się fajowa kobieta. :) Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha wieżą, a nie wierzą. :D

      Usuń
    2. Cieszę się, jeśli tak <3 Dobra energia w tamtych okolicach jest. Przynajmniej ja się jakoś tak dobrze tam czułam. No i miejscówka fajowa. Dziękuję :) :)
      Krzywo wierzą... to nawet metaforycznie może coś interesującego znaczyć ;)

      Usuń
  4. SUPER!!! Zapisuję na liście. Świat w pigułce i nie tylko.
    A za wieżą nasza Sivka się ukryła oczywista :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I widoki na świętokrzyskie piękne ;)
      No jaaaa, jak to zgadłaś, Basiu??? ;) <3

      Usuń
  5. te budowle robię niezwykłe wrażenie! wow! :) zobaczyć to na własne oczy to na pewno niezwykłe przeżycie <3

    https://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne miejsce:))dla małych i dużych podróżników:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to prawda, my tu z mężem czuliśmy się jak maluchy :D

      Usuń
  7. Fajowe miejsce!
    I pasuje Ci mundur :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super miejsce :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe miejsce. Chętnie tam podjadę :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie... to tu też fajnie dzieci zabrać :D!!! Ach, to świętokrzyskie... pikne jest:D!!!

    OdpowiedzUsuń