U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

wtorek, 2 kwietnia 2019

Ku chwale


 Od ponad tygodnia trwa u nas remont łazienki. Totalny. Zamiast myśleć o wiosennych spacerowędrówkach, uskuteczniamy nieromantyczne wypady do marketów budowlanych. Łazienka wstydu powoli zmienia się w łazienkę chwały. A ja podczas jednego z takich budowlanych wypadów, skręciłam nieco w bok, do mojego ulubionego sklepu ubraniowego. I takie są efekty. Ku chwale ;)

  

30 komentarzy:

  1. Współczuję remontu. Potem będzie miło i wszystko co złe odleci w niepamięć. Płaszczyk, sukienka cudne. Wpasowała się idealnie w tło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma czego współczuć 😉 Idzie doskonale, sprawnie i szybko, nie mogłam się doczekać, kiedy zaczniemy. To już druga akcja remontowa w tym roku, najpierw był pokój syna. Nie marudzę w takich okolicznościach, tylko jaram zmianami 🖤👌✌️Dzięki, tło zawsze pod kolor 😃

      Usuń
  2. No i ku chwale, racja :) płaszczyk się udał, sukienka też. U mnie pasiaki na tak. Kolczyki też fajnie, także wypad do marketu budowlanego się udał, jak widać przecież :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś nowego zawsze cieszy niezależnie czy to coś dużego jak remont czy mniejszego jak ciuszek...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię remonty, lubię zmiany i ten efekt po, to nic że w trakcie nie ma jak się ruszyć i wszędzie jest pył, ale potem jak się oczy cieszą. W tamtym roku robiłam kapitalny remont łazienki z wymianą wszystkich rur itd, teraz czekam na remont kuchni i zbieram kasę. A płaszczyk super, lubię takie prochowce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie takie mam podejście :) Najchętniej zrobiłabym znacznie więcej od razu. U nas teraz taki kapitalny remont łazienki z wymianą instalacji (płatała nam niezłe psikusy ostatnio), a kuchnię zrobiliśmy prawie dwa lata temu temu. A płaszcz nie był planowany, ale się zakochałam od pierwszego wejrzenia, idealnie mi spasował <3

      Usuń
  5. Sivkooo!!!! Ależ Tyż przepięknież wyglądasz!!!!! Pasiak, beżowy płaszcz, te buty, i okulary i fryzura, wszytko to takie, że ja tylko podziwiam i zachwycam się !!! I ten plener - zdjęcia jak z Vogue'a. Ta sesja zamiata !!!

    p.s.
    w w sprawach przyziemnych - oby ten koniec remontu łazienki nastąpił jak najszybciej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😘😄 Poziom satysfakcji ze względu na efekt, rzeczywiście spory 😉 Coś czuję, że z tego płaszcza nie wylezę prędko. Zakochała żem się 😀 Remont na prawie na finiszu.

      Usuń
  6. Bardzo podobają mi się foty, nie cierpię remontów i też bym zwiała...Płaszcz extra, całość zresztą tez :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo mi też 😃 Remonty to nasza codzienność 😉 Ja nie zwiewałam, po prostu w drodze do... na chwilkę wstąpiłam po ciuszki 😀

      Usuń
  7. Świetne tło wybrałaś do zdjęć! Wyglądasz super dziewczęco w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam lekkiego bzika blogowego na punkcie tła 😉 Dzięki 😃

      Usuń
  8. Miałam skręcić wczoraj, ale poszłam na pamięć i minęłam właściwe przejście dla pieszych, a potem nie chciało mi się już wracać. Może dziś... Bardzo ładny nabytek, też liczę, że trafi mi się coś równie gustownego:-). I z góry już zazdroszczę wyremontowanej łazienki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje drogi do sklepów odzieżowych nie są proste i uczęszczam nimi rzadko ;)
      Lata oczekiwań. Na ten remont. Należało jej się ;)

      Usuń
  9. Chwała łazience, że ma remont, bo dzięki temu taki fajowy zestaw powstał, na takim fajowym tle na dodatek:))
    Ja ostatnio skręciłam do Mohito znowu ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. I chwała Ci za styl, świeży i w sam raz na wiosenny luz przy remontach. Ja też remontuje od czterech lat a jeszcze tyle do zrobienia hohoho :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za po-chwałę ;) :)
      Bo ważne jest by iść, a nie tylko dojść do celu ;)

      Usuń
  11. Jest pięknie 😍!!! Taka stylistyka jest ostatnimi czasy, bliska mojemu sercu 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas też troszkę remontujemy:)))zakupy świetne:))i super zestaw:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wyremontowanym człowiek czuje się, jakby się przeprowadził w nowe 😀 Dziękuję pięknie 😘

      Usuń
  13. Wyglądasz cudownie kochana! Remonty są najgorsze, i te porządki.. Masakra, ja siedziałam nad porządkami trzy dni, i byłam padnięta ale efekt był świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😄 Ja lubię remonty, zwłaszcza że mam swoją ekipę remontową i najzdolniejszego męża na świecie w tej branży. Poszło szybko, już jest po, po sprzątaniu, idę spać do mojej pięknej "nowej" łazienki 😁😉

      Usuń
  14. Temat remontów jest mi również znany :) A Ty kochana zachwycasz :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa aranżacja łazienki. Minimalizm i czekanie na deszcz by umyć ręce. Genialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz, jaka jest aranżacja łazienki :P

      Usuń