U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 14 grudnia 2018

Dziurowaty na Cynkowej

 Daję cynk. Że to granat, chociaż nie wygląda. Zwłaszcza, że w towarzystwie czarnego. Ja tak specjalnie. Co do cynku, to mieszkam w okolicach znanych z jego wydobycia. Dziurowaty jest szalikozwis. Robiłam go na okrągło, byle nie zszywać. Do kilkukrotnego zamotania, jeśli taka wola i ochota. Ale niekoniecznie. Lejbowaty i w sumie cieniuśny. Dziurowaty na Cynkowej ;)



fot. Fotoczłowiek 

23 komentarze:

  1. Wyglądasz fenomenalnie, ciekawe połączenie. Zdjęcia nie oddają tego granatu, ale ciekawie się prezentuje z czernią. Przyjemnie się dla mnie ogląda Twoje przemyślane stylizacje. Zapraszam do siebie i pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sęk w tym, że on właśnie taki jest, bardzo ciemny, zgaszony. Trudno dostrzec granat w granacie, ale właśnie taki mi się spodobał. Bardzo dziękuję. W wolnej chwili pozaglądam do Ciebie :) ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam Twój styl! Świetnie łączysz ze sobą każdy element. Gdybyś nie napisała, że to granat, to nie zauważyłabym tego :p

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    https://modnienakazdymkroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam ;) Dzięki wielkie :) Zajrzę :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię Twoje zestawy i kocham Twoje pisanie:)))jak zawsze ślicznie wyglądasz i fantastycznie piszesz:)))Pozdrawiam serdecznie:))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak... że granat słabo widać;)))
    Ale wskazówki są... trafiłam:D
    Fajoska całość! Dziurawe cuś, podkreśliło luzackość stroju...tak po modowemu zajadę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet miałam pisać o tej luzackości, ale stwierdziłam że po co, przecież widać że mi zwisa 😁

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Za czasów studenckich włóczyłam się po tych zacynkowanych terenach i zbierałam próbki gleb do zadań zawartości tegoż pierwiastka i innych mu towarzyszących :)... złote lata ;)!!!
    Twój dziurawy szalik jest przefajny... całość bardzo, bardzo mi się podoba :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się włóczyłam bez zadań, często bez sensu i celu 😉😀 Dzięki wielkie 😘😘😘

      Usuń
  6. Świetny styl i kompozycja ubrań bardzo ładne dopasowanie kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten granat rzeczywiście jest bardzo ciemny i trochę trudno go zidentyfikować zwłaszcza na zdjęciu ;) a połączenie czarnego z granatem bardzo lubię, jest takie nieoczywiste :) szalikozwis jest super, nie umiem takich dziur robić ;( Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie jest ten granat. Wiesz, ja mam specyficzny gust, a już do kolorów zwłaszcza ;)
      Dziury w robocie łatwe, praktycznie same się robią ;)

      Usuń
  8. Fantastyczny zestaw :))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to opisałaś, bo ja już niedowidzę i widzę tylko kolor czarny. A szalik bardzo ciekawy.
    Nieustannie zachwycam się Twoimi włosami.:)
    Pozdrowionek moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam opisać, bo różnica jest minimniminimalna. A jestem szczególarą ;) Włosy umówiły się do fryzjera. Aż się boję :) Uściski...

      Usuń
  10. Świetna stylizacja. Super są te opisy bo naprawdę na zdjęciu ciężko jest odróżnić te barwy. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń