U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 29 stycznia 2018

Hot 2018 - Ultrafiolet w dodatku! - Particularly Ultraviolet

 
 Siedzę sobie w kinie i oglądam film. Z mężem, synem i kolegą syna. Siedzę grzecznie, oglądam uprzejmnie, ale fanką gatunku nie jestem. I NAGLE! Wchodzi ONA! Cała na fioletowoWiceadmirał Amilyn Holdo! Czyli Laura Dern na pokładzie hitu Gwiezdne Wojny: Ostatni Jedi 💜 Gość specjany, patronka tego posta. Bo oto trzecie wyzwanie Phenomenal US. Tytuł Hot 2018 - Ultraviolet w dodatku! - Particularly Ultraviolet! A ja chcę taki kolor włosów!!! Mówisz? Masz!  

 

Fioletowa Laura Dern w roli Wiceadmierał Amilyn Holdo 💜💜💜

  fot. stąd 

 Fioletka Sivka, a do tego dresiara. Nie, żebym uprawiała sporty. Wstyd(?) się przyznać, ale leń jestem bez energii ostatnio, powalony wirusami (jak nie swoimi to syna). Chciałabym, a nie mam siły. A drechy bardzo lubię, po prostu. Lubię wygodę i jest to mój częsty strój po domu albo w ogóle. A że nie mam już innych ubrań w kolorze fioletowym to wyszło mi, że albo w dresie (w jasnofoletowej bluzie męskiej, konkretnie) albo wcale ;)

  Fioletka Sivka w 2015... 
w 2014...
 2010... 
  Fioletka Lalka 

 Wszystkie Fenomenalne Fioletki

  

60 komentarzy:

  1. Jak super, włosy są cudne i cała reszta robi wrażenie. Biję to światło ultrafioletowe. Pięknie zgrałaś kolory i drechy są super, też je lubię:) Lalunia wygląda pięknie w tych fiolecikach, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wyzwaniu połączyłam wyzwanie (fioletowe włosy) i codzienność (drechy) ;) Dzięki :) Buziaki, Fioletko :***

      Usuń
  2. Pomysłowo i ciekawie ograny temat.Dresy nie są mi bliskie,wolę coś z klasyki,jednak ten do mnie przemawia.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drechy na co dzień to taaaak wygoda ;) Dzięki za wspólną zabawę! :) :)

      Usuń
  3. Uwielbiam taki rodzaj szaleństwa, świetnie Ci w tych włosach, grają pierwsze skrzypce. W Twoim wieku jest to super, w moim wyglądałabym jak emerytka, która przesadziła z fioletem na siwiźnie. Masz pomysły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego, to ja też. Zawsze miałam odpały :D W moim wieku? Hahaha, no, niektórzy też mi tak mówią - a potem robią taaaakie oczy, kiedy się dowiadują ile już mam lat :D
      Pozdro serdeczne! Do następnego ;)

      Usuń
  4. Lubię dresy i bluzy z kapturem, nie lubię sportu, uprawiam go krótkimi rocznymi zrywami z 10-letnimi przerwami 😂 Super wszystkie poprzedniości też, cudne fioletowe afro i fantasmagoryczna maksi ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiceadmirał Holdo wzbudziła we mnie podobne emocje :):). Włosy sa totalnie zajefajne, może sobie kiedyś takie zrobię. A ultrafioletowy dres kupuję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna! A poza tym, od "Dzikości Serca" kocham Laurę Dern <3 <3
      Rób, to się i tak zmyje ;) :D

      Usuń
  6. I to jest to! ;-) wersja letnia z czapką megaaaa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa na 102! Pobudza wyobraźnie ;) :)
      To była beretka, robiona z bawełny cieniutkiej ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to był fantastyczny pomysł ;) :D

      Usuń
  8. Spisałaś się na medal:))bo co to za sztuka założyć coś fioletowego....:)))ale zrobić pięknie włosy to już jest:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :DDD Zwłaszcza, jeśli się nie ma fioletowych ubrań ;)
      Dzięki za wspólną zabawę :***

      Usuń
  9. Piękny taki bledziutki fiolecik - taka mini mini lawenda jakby landrynkowa :))) A włosy takie - ale właśnie takie też mogłabym mieć :))) Wszystkie Twoje poprzednie fiolety super - to jest cudowny kolor :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że w bladym to jeszcze ujdę ;) Ciemne fiolety nie dla mnie, wiem, bo praktykowałam też ;) Buziaki :** Dzięki za emocje!

      Usuń
  10. Z włosami zaszalałaś ha!ha! Super wyszło. Twoje fiolety z dawnych lat świetne, bardzo podoba mi się ten z 2010. Pozdrawiam serdecznie Sylwia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szleństwo włosowe jest mi bliskie ;) :D
      Taę kieckę ciągle mam, czasem z niej korzystam, ale latem ;)
      Buizaki fioletowe :**** ;)

      Usuń
  11. Kolor Twoich włosów moim zdaniem idealnie do Ciebie pasuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fioletowe włosy cudnie Ci pasują... Jak zabawa fioletowa to zabawa. Na całego :)
    Wersję z 2014 roku pamiętam - boska! A kiecę z 2010 porywam - obłędna.
    I Lalunia też się ślicznie wyfioleciła :)
    Napiszę dzisiaj wieczorem.
    Filetowe buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak szaleć, to szaleć ;) Mnie do głowy lubią przychodzić szurnięte pomysły ;) :D
      Buziaki i fajnie, że jesteś! :***

      Usuń
  13. Zszokowałaś mnie tym kolorem włosów i zachęciłaś do podobnej zmiany.Wyglądasz super cool :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaszalałaś tym włosami:D:D:D
    Pełen odjazd i odlot w jednym:D

    Taka dresiara mi się widzi...I te poprzedni Sivki też nic z czasem nie straciły:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubiłam i lubię włosowe odpały ;) A teraz tyle możliwości bez konieczności mega inwazji ;)

      Usuń
  15. Nie zawiodłaś i tym razem, brawo za odwagę włosową (jest superowo), lubie takie dresowe zestawy, szczególnie gatki. Sweterek fiolet też cudny!!! Świetnie wyszło!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mi ten pomysł zaświtał w głowie. Gdyby nie to, pewnie bym nie brała udziału, bo nie jestem zbyt fioletową osobą. Gacie też męskie - zapomniałam napisać. Męska jestem taka ;) Dzięki!!!

      Usuń
  16. Jasnofioletowa bluza męska? A to ciekawe, bo jakoś ten kolor z menem nie bardzo mi się kojarzy. Tak czy siak fajnie wyszło (włosy)!
    Podoba mi się jeszcze Fioletka z 2015 :)) Super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, w tych czasach, to normalka. Koszule, podkoszulki, spodnie w różach, fioletach, pomarańczach. Podpatruję kiedy obkupuję syna. Szczerze, to chyba wolę męskie działy :D
      Dzięki ;)

      Usuń
  17. Świetnie Sivka !!! Dałaś czadu z tymi włosami i odcień tego fioletu jest po prostu FENOMENALNY !!!
    Pozdrawiam Cię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dałam dałam ;) :)) I cieszę się, że u mnie na wsi mieli taką pianką do włosów w ogóle :)))
      Fioletkowe uściski :**

      Usuń
  18. Łooo Sivka zaszalała ale powiem do twarzy Tobie z fioletem. A ta bluza jest też świetna. Nie widizałam jeszcze takiego koloru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo właśnie nie byłam tego taka pewna. Ale na szczęście istnieje ten jaaaaśniutki odcień fioletu, a w tym to się odnajduję ;) :) :)

      Usuń
  19. Kochana fioletowe włosy to strzał w dziesiątkę :) Wyglądasz czadowo w tym kolorze :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, za mną chodzą niebieskie ;DDD ale fioletowe są w dechę ;D do twarzy Ci w nich i z bluzą świetnie się komponują, Ty fioleciaro! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rób! ;) :D
      Jeeju, przeczytałam "flirciaro" ;D

      Usuń
  21. W takich kolorach można wyłapywać fałszywe banknoty!

    OdpowiedzUsuń
  22. O rety włosy mega. Przebiłaś wszystkich z włosami :) Uwielbiam fiolet. Jak byłam nastolatką to nosiłam czerwone i zielone pasemka też miałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojtam ;) Przy takiej zabawie, włącza mi sie pomysłator :D
      Jak ja byłam nastolatką, to nie było takich cudów, ale odpały włosowe to u mnie norma ;))

      Usuń
  23. Ale zaszalałas z włosiem! Pięknie Ci w tym kolorze. A dresiarstwo ubraniowe w pełni popieram i podzielam. Uściski. A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe życie szaleję z włosiem :D ;) Tak w ogóle, to gdzie Ty się podziewasz? ;)

      Usuń
  24. WOW !!! Super włosy !!! Czadowo wyglądasz ! Co tam mój specjalny zakup na potrzeby challenge, Ty poszłaś dalej ! Ta zabawa wzmacnia w nas odwagę. Coraz bardziej mi się podoba. Widać, że nic nas nie ogranicza. Jesteśmy FENOMENALNE !!!
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwagi, zwłaszcza co do włosów, to mi raczej nie brakuje ;)) Od czasów kiedy goliłam łeb na łyso, już niczego nie będę uważała za bardziej wariackie ;D A zabawa jest przednia. Póki mam pomysły. Jak nie będę mieć, to nie będę się bawić ;)

      Usuń
  25. Szalona! Ale ten fioletowy wyskok pasuje mi do Ciebie, jedno ze zdjęć jest po prostu czadowe i jak będę miała chwilę na akwarele, to muszę je po akwarelowemu zinterpretować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to jestem bardzo ciekawa efektu! Ty tak pięknie tworzysz!

      Usuń
  26. Odważnie z tymi włosami, nawet bardzo odważnie. Ja bym nie zaryzykowała, ale Tobie one bardzo pasują. Ta różowa bluza fajnie współgra z nową fryzurą.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor przejściówka. Lubię zaszaleć. A bluza jasnofioletowa, w ramach wyzwania Fenomenalnych 😉💜

      Usuń
  27. Świetne masz te włosy! Samej mi się ostatnio zachciało jakiegoś różu na włosach ale ciężko by mi było z brązu przejść na róż:) Kto zrobił to zestawienie fioletowych kobitek? Świetne to jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już bym się chciała pozbyć tego fioletu, ale ciężko się zmywa ;) :/
      Po każdym wyzwaniu zbiorowe foto robi Ola-Lumpola.

      Usuń
  28. O jej... u Ciebie Sivko fryzura robi całą stylówę. Dresik nawet gdyby był szary, to i tak wyglądałabyś fenomenalnie :D!!!

    Stylówki z lat poprzednich też super. Fryzurka z 2015 roku kusi mnie bardzo :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłam na łatwiznęe, a teraz nie mogę się doczekać, aż mi ten fiolet zlezie. A po drodze poszłam na zebranie do szkoły syna w takich włosach :D :)
      Fryzura z 2014, ta pod fioletową peruką, też w tych klimatach, co ta z 2015 ;)

      Usuń
    2. Haha.... no i git... baby mają przynajmniej powód, do ,,dyskutowania" ;P... jesteś świetna :D!!!

      Usuń
    3. E, nikt mi nic nie mówił. Albo ślepe, albo się boją :D ;D

      Usuń