U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Blog U Sivuchy ma ponad 7 lat. Jest szafiarski, rękodzielniczy, włóczykijski. Dzielę się też tym co czytam i jaka muza trafia do mojego ucha i serducha. Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

Wyświetlono

Zapraszam

niedziela, 27 grudnia 2015

Powidoki

Pustynia

 Kraków


18 komentarzy:

  1. Fajne spodnie. Torba o dziwo pasuje do całości, Ty to zawsze coś fajnego zmiksujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pustynia wygląda smutno. Za to Kraków świątecznie migocze.
    Stylizacja pasuje do każdej scenerii:)
    Ach! Jak ja tych butów zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super widoki:) lubię znajome regiony na zdjęciach:)
    Bardzo podoba mi się Twój strój.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia wyglądają jakby były robione na Wielkanoc, a nie Boże Narodzenie. Cóż, pogoda nas zaskoczyła. Stylizacja też bardziej wiosenna,ale wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę, też tak sądzę ;))

      Usuń
  5. Jak tu świątecznie :) Fajny klimat stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jarmarki niezmiennie mnie urzekają :) Lubię ten nastrój i kiczowaty czasem styl ozdób świątecznych.
    Torba fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powidoki - interesujące niezwykle. Oj, coraz mi bardziej tęskno za Krakowem...
    W towarzystwie łososiowo - różowego komina Ci do tawarzy. :)
    Gorące pączki zamknięte, bo zamknięte czy zamknięte, by nie ostygły?

    OdpowiedzUsuń
  8. Widoki przyjemne dla oka,- kolorowe ozdóbki oraz podświetlone dekoracje miasta nastrajają świątecznie. W Krakowie bywam kilka razy w roku,- to miasto niewątpliwie ma swój klimat.
    Fajna stylizacja a komin i kwiatowa torebeczka świetnie ożywiają całość.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Krakowa Ci zazdroszczę! Na koloniach tam byłam, a to już trochę dawno było;)
    A na tej pustyni wyglądasz bardzo wiosennie:))
    Fajna torba i całość:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powidoki, bardzo lubię to słowo. Powiem za Tarą, strój wiosenny, pewnie przez kwietny kolor i kwietną torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw skomponowałaś. Portki buty, kurtka i kwiecista torebunia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alez kolorowo u Ciebie :)!!! Fajnie :).
    Krakow chetnie bym odwiedzila!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo świąteczne zdjęcia i Ty taka wiosenna, bardzo Ci ładnie w tym lekkim różu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powidoki urokliwe. Ty stylowa a Krakow zachecajacy...
    Pozdrawiam. A

    OdpowiedzUsuń
  15. aleś fajna na tym ogrodzeniu!!!

    ciekawa choinkowa kreacja ;D

    ale najbardziej wpadł mi w oko
    blaszany niedźwiedź tęczowy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza :) :)