U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 17 sierpnia 2011

Status Qvo

 Był taki zespół muzyczny. A jest zmiana statusu. Sukienka została spódnicą.  Tutaj dowód. Chyba na wieki wieków. Ale nie mówię amen!


                                                  Siva zrobiła swoje, Siva może odejść.
    

23 komentarze:

  1. fajnie wyglądasz, pomysłowo z tą spódnicą :)

    pozdrawiam feminiteangoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie podkreśla talię, możesz powiedzieć amen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wróć. Świetne ujęcie na drugim zdjęciu - zabiera menele i odchodzi w chwale - gloria, gloria!
    Ładnie tak ci bardzo, w tym makijażu i kwiecistej spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!Śliczna ta sukienka.
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie bloga, nie bardzo wiem tylko co mam z tym zrobić:)Poproszę o więcej informacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny efekt!Podwyższony stan spódnicy jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. leitaa: Z rozpędu opublikowałam! Mam nadzieję,że nie wywoła to zamieszek. I mam nadzieję też, że wiesz kto to i da się coś z tym kimś zrobić. Odzywaj się jednak czasem, bo - odnosząc się do tych miłych słów, które mi napisałaś - vice versa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cynamoona: Szczegóły tu:http://sivka-malaszafa.blogspot.com/2011/07/podziekowaa.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz w kieckach z podwyższoną talią, do tego prosta góra - cudnie. Makijaz też rzuca się w oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. i fajnie ta spódnica z sukienki wygląda, a jak podkreśla talię fiu fiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna! I jak ładnie Ci w kwiatach!

    OdpowiedzUsuń
  12. W sukience jako takiej wyglądałaś pięknie. Jednak sprowadzenie jej niżej parteru też było świetnym pomysłem. Nie ma to jak uniwersalny ciuch :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Siva bardzo pomysłowa;)na dodatek zgrabna, co spódnica pokazała jak należy!
    ..a Status Qvo znam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O dziękuję bardzo, to dla mnie ogromny komplement:)

    Dobry pomysł z przeróbką:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No ciuch uniwersalny - a efekt super! I koszulka mi się podoba - no i ta soczysta zieleń w tle:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. i na dobre jej wyszło, niech tak zostanie!

    OdpowiedzUsuń
  17. na myśli miałam oczywiście sukienkę, nie Sivo (LOL)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł i bardzo rozsądny.... wyszło super....a zdjęcie nr.2 cudne...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  19. No pomysł fajowy! Dobrze że nie mówisz amen bo chętnie zobaczyła bym Cię w niej jako sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ukłony i podziękowania dla Was, miłe Damy, że raczycie mnie miłym słowem! :D

    OdpowiedzUsuń