U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 1 maja 2010

Pani Woźna

 W mijającym tygodniu spędziłam trochę czasu na placach zabaw i uliczkach przygarażowych, na których mój syn uczył się jeździć na deskorolce. Taaak, ja też próbowałam... Znaczących sukcesów nie stwierdzono :)))
 No i wyglądałam, jak wyglądałam, czyli jak Pani Woźna:

Tunika a la fartuch Pani Woźnej - sh 
dżinsy marchewy - KappAhl
Buty-CCC  

A Młody szaleje:


12 komentarzy:

  1. zawsze jestem pełna podziwu twoich świetnych łupów w SH!

    OdpowiedzUsuń
  2. widać widać:D uśmiałam się z tego fartucha pani woźnej:D mnie sie podoba mimo wszystko! prawdziwy skate nam rośnie widze:D:P

    OdpowiedzUsuń
  3. :) faktycznie, jest pewne podobieństwo. ale przynajmniej wygodne do ganiania za deskorolką.

    OdpowiedzUsuń
  4. deskorolka....? chyba dwa razy w życiu próbowałam, ale efekty również marne ;)
    żadna tunika nie jest zła! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marchewy <3 - tęsknię i szukam

    OdpowiedzUsuń
  6. heheh
    postępów nie stwierdzono , mówisz:) Fajny tekst, zabieram :)

    Ubawiłam się z tej woźnej :DD
    Ale musze Cie zmarwić. Wcale mi woźna nie przypominasz. One chodza w takich stylonowych podomnkach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Tunika świetna. A woźne nie miały przypadkiem fartuchów w kwiatki?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na desce nigdy nie jeździłam,ale lubię rolki! polecam Pani woźnej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A "moje" woźne wcale mi ciebie nie przypominają: były grube, pomarszczone jak jabłuszka i nie miały tak fajnego fartucha;)

    OdpowiedzUsuń
  10. :))Dzięki,kobitki!
    Pamiętam tylko woźne z podstawówki i one miały na serio takie granatowe fartuchy:)Skojarzenie mocno poparte faktami:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz, a tunika boska! Jaka tam woźna, super mama ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Modne fartuchy dla woźych kupisz na stronie internetowej http://www.rates.com.pl

    OdpowiedzUsuń