U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 8 września 2024

Kto mi namalował skrzydła

Kto mi dał skrzydła, kto mię odział pióry
I tak wysoko postawił, że z góry
Wszystek świat widzę, a sam, jako trzeba
Tykam się nieba? 
                             Jan Kochanowski Pieśń X 

 Kto mi namalował skrzydła - czyli przegląd olkuskiego streetartu niedawno powstałego. Spieszcie się obfotografować murale, tak szybko zostają zamalowane. I powstają nowe. 

 Tak, ubrałam się specjalnie dla tła :p

 Ten brzydki peerelowski blok (na Skalskiej w Olkuszu) jest farciarzem, że ma w spisie lokatorów artystę muralowego. Taki to potrafi upięknić najbrzydszą blokową ścianę.  
  
 I jeszcze w temacie fruwania, balonowy bonus:
  

39 komentarzy:

  1. Oprócz skrzydeł ujęły mnie listki i muchomorki - uwielbiam. Bardzo pięknie wkomponowałaś się w te skrzydła, cudna kiecka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę wyciągnęłam z dna szafy, żeby założyć coś pod kolor tła 😁😎

      Usuń
  2. Chyba już pisałam i Ciebie, że uwielbiam murale oczywiście nie te nabazgrolone przez smarkaczy którzy bazgrzą, żeby oznaczyć teren niczym sikające pieski. Skrzydła Ci się udały, pasują jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nabazgrane to nie murale tylko wandalizm 😉 A tu streetartyści działali za pozwoleństwem ✌️

      Usuń
  3. Super zdjęcia :) To ze skrzydłami idealne!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne skrzydła, wyglądasz wspaniale. Fantastyczny cytat z Pieśni Kochanowskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😎
      Kochanowski wielkim poetą był 😉

      Usuń
  5. Cudnie wyglądasz, zresztą jak zawsze. :) Fajne te malowidła, lubię na nie patrzeć, czasami to naprawdę niezłe dzieła sztuki. Ja Cię serdecznie pozdrawia, życzę  miłego dnia i tulę mooocno. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olkuskie murale przykuwają uwagę. Fajnie, że wciąż pojawiają się nowe 🤩!!! Twoja uskrzydlona stylówa wymiata 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. A raczej z Kluczy🗝️🗝️🔑🔑🤣

      Usuń
    2. A żebyś wiedziała, że z Olkusza. Tam dorastałam. W Kluczach tylko mieszkam i oby już niedługo 😉

      Usuń
  8. Ubrałaś się dla tła - i słusznie. Wszystko pięknie gra pod względem kolorystycznym. Lubię murale:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty zawsze znajdziesz super tło to zdjęć. Bardzo podobają mi się ten malunki na budynkach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Olkuskie murale swoimi kolorami zdecydowanie ożywiły to smutne otoczenie. Każdy PRL-owski blok powinien dostać w prezencie takie malowidło, bo w końcu im życie bardziej kolorowe, tym lepiej.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Protestuję. Peerelowskie bloki są brzydkie, ale otoczenie wcale nie jest smutne 🙃

      Usuń
  11. Aż żal byłoby nie ubrać się do takich skrzydeł!
    Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie się wpasowałas w te skrzydła, suknia świetna. Chyba nie do końca lubisz tę brzydszą stronę, bo wyglądasz super.
    Każdemu mieszkańcowi bloków przydałby się taki artysta.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam co robię :) Brzydszą stronę? Nie bardzo chyba rozumiem...

      Usuń
  13. Dobry wieczór!!!
    Napisałaś mi kiedyś, że w sumie mieszkasz nie tak daleko od Krakowa, mam nadzieję, że Twój region jest bezpieczny przed ewentualnymi powodziami, bo południe ma niestety złe prognozy... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Południe jest duże ;) U mnie raczej sucho, bo pustynia obok ;) Ale fakt, dostałam powiadomienie Alert RCB.

      Usuń
  14. Podziwiam sztukę uliczną, zmienia szarość ulic w baśniowy świat, czasem człowiek wspomni postać uwiecznioną przez artystę, czasem się wzruszy, a czasem wkurzy, a czasem pozostanie niezauważona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne murale!
    Pasują Ci te skrzydła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi się przypomniało, że wg pewnej książki o imionach, jestem tą, która lata wysoko ;)

      Usuń
  16. Łał... z takimi skrzydłami można wznieść się wysoko wysoko ponad brzydotę blokowisk:) Świetne zdjęcia i fantastyczne, kolorowe murale.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe są murale, które przedstawiasz w tym poście, ale ten ze skrzydłami i Twoją osobą- wygląda to niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Skrzydła czekają na każdego, kto chętny ;)

      Usuń
  18. Uwielbiam murale a tak ich ładnych mało u mnie :-(.

    OdpowiedzUsuń