U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 8 kwietnia 2024

Zmachany Siwuch

 Dawno nie było niczego hand made na blogu. A robię, robię. Cały czas coś. Macham drutami... SiwuchJasno-siwy boucle sweTworek bezszwowy, na okrągłym karczku, z przedłużonym tyłem. Z Drops Alpaca BouclePomysł własny (szkoda mi zachodu na cudzesy). Fotki zrobiły się jakiś miesiąc temu, a w Siwuchu zdążyłam pochodzić jeszcze zimą. To chyba najlepszy handmade swetrowy jakiego wymachałam  w tym sezonie. Nie chyba, na pewno 🩶 A w ogóle to Chcę nudnego roku... ;)

Matylda/Łukasiewicz  
Nudny rok:


32 komentarze:

  1. Piękny sweterek <3 uwielbiam szare sweterki :). Nudnego, spokojnego roku Kochana, chwili odsapnięcia dla siebie, bo czuję, że tego potrzebujesz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szare naj 🩶🦾
      Dzięki, aczkolwiek to tylko tytuł piosenki 😉

      Usuń
  2. Sweterek super się prezentuje :).

    O tak, nudny rok byłby całkiem fajny ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek naprawdę wyszedł świetny. Chcesz nudnego roku? to chyba do Ciebie niepodobne. Jesteś taka aktywna, wiele podróżujesz. Mam wrażenie, że nie potrafisz „wysiedzieć w jednym miejscu“.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go 🩶🩶🩶
      To tytuł piosenki. Ale nudą i stabilnością nie pogardzę. Hm, to ciekawe, że tak mnie odbierasz. Bo ja nie myślę o sobie, że jestem aktywna. A te szybkie, krótkie wypady na jednej nodze to raczej nie podróże. Przemieszczam się po najbliższej okolicy ostatnio. A na miejscu absolutnie usiedzieć potrafię. Jak inaczej udałoby mi się tyle sTworów udziergać 😉

      Usuń
  4. Amazing Skirt! Great Outfit.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Izydę, ale boski! Lubię, gdy sweter, bluzka mają dłuższy tył. I lubię taki szarikowy sweTworek, bo to kolor, ktory do wszystkiego pasuje. Zazdraszczam sprawności manualnej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka takich dłuższo-tylnich popełniłam w życiu dziewiarskim. Lubię 👌👍

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor i wykonanie. Buty. spódnica... Bardzo fajnie to wygląda. Tak na każdą okazje i do tego wygodnie.👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak się noszę to i tak robię ☺️😊🩶

      Usuń
  7. I sweter i cały zestaw w szarościach ciekawie się prezentuje. Moje drutowe prace teraz leżą, bo ogród jest na pierwszym miejscu. Czasem, kiedy dzieje się za dużo, to chciałoby się żeby choć na chwilę było nudno i pewnie tak jest u Ciebie. Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🩶
      U mnie zawsze dzieje się dużo, ale o tej nudzie, to tylko piosenka 😉

      Usuń
  8. Czy tylko mnie ten tytuł posta bawi? :D Super sweter, bardzo mi się podoba. Taki  prosty, pasuje do wszystkiego, a Tobie w nim super pięknie. Jako, by nudą tu nieco powiać, to napisze nudne, żeś super modelka i lubię te Twoje zdjęcia, bo mają klimacik i wiem, że czytasz to po raz pierwszy. :D Uściski wielgaśne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, no chyba tylko Ciebie (i mnie 😁). Daj spokój z tą modelką... Nie aspiruję. Ale to bardzo miłe 😊😘

      Usuń
  9. Zmachany Siwuch całkiem fajny, ale mnie buty w oko wpadły:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sivka, gran atuendo, cómodo y practico y te queda genial.
    Cariños y besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweterek :D Też planuję w tym roku coś zrobić ♥
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rob koniecznie! Nie ma lepszego ciucha niż samodzielnie zrobiony <3

      Usuń
  12. Sweterek genialny, idealnie komponuje się w tej stylizacji do blokowisk i brutalizmu :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o tym nie pomyślałam... 🤔🙃 Faktycznie kolorystyka betonu, którego jestem fanką 🩶

      Usuń
  13. Świetne połączenie.
    A co to za spódnica? Też bym taką chciała - jest fantastyczna.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor szarości, lubię taką szarość, choć wolę inne kroje swetrów, ja lubię takie bardziej pańciowate przy ciele. Wróciłam do robótek, wydziergałam sobie nowy sweterek i chodzi mi po głowie pasiak na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zrobiłam pasiak na lato. I robię kolejne rzeczy. No, a pańciowatość to rzeczywiście bardzo nie moja bajka. Charakterek mi na to nie pozwala :)))

      Usuń
  15. Warto było machać, bo wyszedł Ci cudny sweter... 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, baaaardzo baardzo jestem z niego zadowolona <3

      Usuń