U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Matka, żona. Człowiek. Przekorna indywidualistka. Spaceruję swoimi ścieżkami. Odwiedzam miejscówki. Dziergam na drutach. Robię zdjęcia. Przyglądam się szczegółom. Mam Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Mieszkam na Jury, niedaleko Pustyni ;) k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 8 września 2023

Nie(miła)

 

 Nikt nikomu nie dowali tak, jak kobieta kobiecie. Spotkałam znajomą, z którą się nie widziałam dłuższy czas. Na mój widok stwierdziła, że zgrubłam i się postarzałam. No cóż. Nie pozostało mi nic innego, jak być równie miłą. Tyle w temacie siostrzeństwa, kobiecej solidarności, women power.

 Dziełem rąk moich i mojego szydełka jest torebka. Na krótkiej rączce. Do noszenia w ręce. Ze sznurka Hoooked Wavy Blends w odcieniach pustynno-błędowskich.   

 
 
 
 
Sandały też wyglądają na wyszydełkowane. Ale są kupne, sklepowe.
   

33 komentarze:

  1. Skądś znam tego typu opinie i zazwyczaj odwzajemniam się tym samym :). Pięknym za nadobne. A poza tym śliczna jest ta Twoja torebka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można sobie dawać wychodzić na głowę. Ot co 😉✌️

      Usuń
  2. Często piszę na swoim blogu, jak bardzo niefajne są takie zachowania kobiet... Nie odpłacam, współczuję, bo nikt kochający siebie nie obrazi drugiej kobiety w taki przykry sposób.

    Ty piękna, zdolna i torebka też piękna. Pozdrawiam serdecznie.

    PS
    Moja córka ma na drugie Sylwia, bo bardzo lubię to imię, a wszystkie Sylwie, które znam to piękne, mądre istoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja stety/niestety mam cięty język i jak mi ktoś coś, to reaguję. Potrafię być dyplomatką, przymknąć oko, puścić płazem, zignorować. Ale są momenty, kiedy nie chcę 😉 Z tymi Sylwiami, to różnie bywa - sprawiamy wrażenie bardzo silnych, może zarozumiałych nawet. A tak naprawdę wrażliwe to stworzenia ponad normę. I pamiętliwe 😏

      Usuń
  3. Chrzanić takie znajomości. Widocznie ta pani sama ma jakiś problem i próbuje się dowartościować. Pięknie wyglądasz! I jaki cudny zestaw kolorów w tej stylówce! Baardzo mi się to wszystko razem podoba, z osobna zresztą też - i ciuszki, i torebusia, i tło ze smakiem dopasowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chrzanię 😉 Nie, ona nie ma problemu... Chyba, że z głową 🤭

      Usuń
  4. Zgadzam się z pierwszym Twoim zdaniem, że nikt tak nie dowali jak kobieta kobiecie. Nie rozumiem jak ludzie tak bez zastanowienia i skrupułów mogą oceniać kogoś wygląd... Fajnie prezentuje się ta torebka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, bez zastanowienia. Bezmyślność niektórych jednostek jest porażająca.

      Usuń
  5. Baba babie wilkiem zawsze... Niestety...
    Nie raz mi dowalały koleżanki za młodu :P
    No cóż, że się postarzałyśmy, to prawda...zgrubłyśmy trochę, no i co z tego:D
    Twoja znajoma widoczne zostanie wiecznie młoda...czyżby wampirzyca? ;)

    A zestaw dzisiejszy wymiata! Te fale piaskowe różnokolorowe na bluzce, kiecce i torbie!!!
    Pięknie się przenikają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za młodu? Do mnie co rusz się jakaś produkuje. Widocznie mam w sobie coś wkurzającego 😁

      Usuń
  6. Normalnie odkryła Amerykę i teorię czasu rónocześnie. Nikt wcześniej nie zauważył powiązań między upływem czasu i zmianami w ludzkim ciele. Trzeba było pięknie podziękować za uświadomienie😉
    Fajne kolory ciuchów, sama farbowałaś?
    W torebce oprócz kolorów podoba mi się ta frywolna falbanka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękować? Nieee, zastosowałam nawzajem ale bardziej. Mam niewyparzoną gębę czasem 😁
      Tak, farbowałam sama. Z rok temu wspominałam jej dzieje na blogu. Bo to była kiedyś sukienka na dodatek.

      Usuń
    2. Doczytałam, co napisałam i sprostować muszę. Bo farbowałam tylko kieckę. Tiszert kupiłam i to na dziale męskim. I mój syn ma taki sam 💪✌️

      Usuń
    3. Mówi się, że jaka matka, taka córka, a tu, proszę, jaka matka, taki syn😆

      Usuń
    4. Raczej jaki syn, taka matka. Bo oto ja odgapiłam od niego 😁

      Usuń
  7. Mnie zawsze dziwia takie komentarze, jak wogole mozna krytykowac cudzy wyglad, a gdzie jest napisane ze wszysttkoe mamy wygladac tak samo 🤔. Choc musze powiedziec ze w druga strone tez to dziala. Po choroobie schudlam ponad 10 kilo i od kolezanki uslyszalam zlosliwy komentarz ze jestem chuda jak szkielet😂(dalekie od prawdy bo sporo mi keszcze brakuje) ale pomyslalam ze po co takie zlosliwosci . Unikam takich osob i na szczescie. Mam ich w otoczeniu prawie zero. To chyba najlepszy sposob. A uplywem czasu sie noe przejmuje. Jak to mowia, starosc nie radosc, mlodosc nie wiecznosc . 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo niektórzy to "buroki". Ja całe dzieciństwo i lata nastoletnie wysłuchiwałam, że jestem kościotrup, szkieletor i tego typu miłe opinie, o które nikt nie pytał. Komentowano też mój wygląd ze względu na sposób ubierania, bycia. Przyzwyczaiłam się i wyhodowałam twardą skórę. I cięty język 🤪

      Usuń
  8. Zapomnialam dopisac, skad te klapki 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sandały. A kupowałam (parę miesięcy temu) zdaje się w tym sklepie na D... 😉

      Usuń
  9. Odpowiadam - no i popatrz jaka ja szczęśliwa jestem ! :) Zawsze działa. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam sobie radę z odpowiedzią, uwierz mi 😁

      Usuń
    2. Takie hasło niedawno przeczytałam: "bądź szczęśliwy - nic ludzi nie wku...wia bardziej!". I tego się trzymam :).

      Usuń
    3. Ja nie chcę wkurwiać ludzi. Mnie nie interesuje, co tam kto o mnie myśli. Byle sobie za dużo nie pozwalał. Niech sobie myślą, co chcą w zaciszu swoich zwojów mózgowych. Aczkolwiek, trochę taktu by się przydało 🙂

      Usuń
  10. Boszzzz... i jak tu wpajać dzieciom ciałopozytywność, jak starzy tak sobie dosrywają na każdym kroku!!! Ja ciągle słyszę, że powinnam trochę przytyć, moja 11-stolatka jest za chuda, a 9-ciolatka zbyt ,,ubita" 🤬!!! Wszystko to opinie ,,kochanych" cioteczek - babiszonów bez krztyny taktu, czy rozumu!!! Mi, to tam zwisa i powiewa, ale o dziewczyny to się już boję. Nie chcę, żeby tak jak mnie, przez większość życia męczyły je kompleksy.
    Sylwia, nie boisz się być oryginalną, a to drażni takie babiszony. Trzeba toto omijać z daleka!!!

    P.S. Super taśka... zdolniacho jedna🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej wpajać! Mamy siebie lubić bez względu na jakiśtam wygląd.
      Tak, ciotki i w ogóle rodzinka, to dopiero potrafi dopierdolić. A niech same na siebie najpierw spojrzą. Wpędzają innych w kompleksy, bo same siedzą w nich po uszy. Wredność, małość, babskość. Aż mi się scyzoryk w kieszeni otwiera ;)

      Usuń
  11. Kolorystyka u Ciebie jak zawsze wspaniała- zdjęć, ubioru, rękodzieła i dobranego pleneru.
    Torebka bardzo udana.
    Cóż, też mam takie kobiety, które mi prawią " komplementy".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, tak się wszystko fajnie zgrało jakoś ;) :) :)
      Za te "komplementy" zawsze nawzajem ;)

      Usuń
  12. Kolorystyka bomba! mam nadzieję, że komplementów znajomej nie bierzesz do serca?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję <3 Do serca nie biorę. Aczkolwiek słoma z butów tych tak komplementujących, kłuje ;)

      Usuń
  13. Kolory i torebki i ubrań pieknie dobrane.
    No ale dlaczego "dowalanie"? Bylas kiedyś Sivko szczuplejsza, a teraz jestes grubsza - zgrubłaś i tyle. Byłaś kiedyś młodsza, a teraz jesteś starsza - postarzałaś się, nie inaczej. Porównać człowieka w ciągu 10 lat - różnice będą. To prawda, a nie dowalanie. Jednak wzięłaś sobie do serca, skoro napisałaś o tym w poście. Ale wyluzuj. Bo to prawda. Nie złośliwość.
    A wy, komentatorki, też wyluzujcie. Piszecie "dosrywanie", "kompleksy", "krytykowanie", "obraza". Akurat, byłyście przy tym i wszystko słyszałyście... Sivka pisze tylko, że znajoma "stwierdziła".
    Parafrazując: A toż w tym kraju nic już powiedzieć nie można.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie można 😝 No więc tak: uważam że komentowanie wyglądu, walenie prawdami, mówienie innym że mają wyluzować - jest beznadziejne a czasem chamskie. Ale ok, w myśl tego co proponujesz, będę informować napotkane znajome, że mają na przykład krzywe nogi, liche włosy, zmarszczki im się porobiły... Co tylko zauważę. Tak będzie fajniej? I nie mów komentatorkom co mają pisać. Każda odnosi się do podobnych sytuacji, jakie je spotkały. Nie tobie oceniać czy i jak bardzo wziął ktoś sobie do serca cokolwiek. Ale jeśli już tak bardzo chcesz aby w kraju można było mówić prawdy ludziom, to zdradzę ci w sekrevie 🤣, co odpowiedziałam owej znajomej. Otóż prawdę. Że jak była brzydka tak nadal jest brzydka. Też się jej zrobiło "miło". A na koniec - wypadałoby się przedstawić perrorując u kogoś na blogu 🤦🙆🤷

      Usuń
  14. No, cóż wielu ludzi się nie zastanowi, zanim coś powie i nie myślą że jest to przykre dla innych...
    Torebunia jest świetna - dobór kolorów bardzo mi się podoba. I do tego te rewelacyjne sandały jakby szydełkowane... I cały Twój strój w melanżach... Wszystko świetnie pasuje do klimatów piaskowo-błędowskich. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół biedy jeśli to bezmyślność, drugie pół, jeśli złośliwość 😉
      Dziękuję ✌️ Tak, zgrało się wszystko 🐪

      Usuń